אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל בטר פלייס החדש: "לא אבטיח לאנשים מקום עבודה לכל החיים" צילום: אוראל כהן

מנכ"ל בטר פלייס החדש: "לא אבטיח לאנשים מקום עבודה לכל החיים"

כך אמר אוון ת'ורנלי בהתייחס לפיטורי העובדים. עוד הוסיף: "אחת הטעויות בחברה היתה התמקדות במספרים רבים וגדולים לגבי העתיד"

18.12.2012, 12:53 | תומר הדר

מנכ"ל בטר פלייס החדש אוון ת'ורנלי התייחס לפיטורי העובדים שאירעו לאחרונה ואמר "הינו תמיד כנים עם האנשים שלנו. יהיו שינויים ולרבה הצער חלק מעמיתינו לא יהיו עוד עמנו. אני אומר ומדגיש שאני חושב שרב השינויים מאחורינו. הודענו לאנשים על השינויים שיתרחשו. לא אבטיח לאנשים מקום עבודה לכל החיים".

אוון ת אוון ת'ורנלי. "לא אבטיח לאנשים מקום עבודה לכל החיים" | צילום: אוראל כהן אוון ת

בכל הנוגע לנושא המשך הפעילות בישראל מדגיש ת'ורנלי כי "ישראל היא הבית והשוק הראשון שלנו- היא מקום מרתק והראשון בעולם שניתן לנהוג בו ברכב חשמלי. הטכנולוגיה פותחה בישראל והשנה נתמקד בהסרת חסמים. אנשים מהססים – ותפקידנו הוא להוכיח זאת באמצעות שותפים".

בדבריו התייחס גם ת'ורנלי ליעדי המכירות של בטר פלייס, לפיהם תמסור החברה מעל 50 אלף מכוניות עד 2016, אלא שת'ורנלי מבטל את היעדים: "אחת הטעויות שבחברה עשו היתה התמקדות במספרים רבים וגדולים לגבי העתיד. מה שאנו יודעים על שינויים והצורך לעשות אותם לאט לאט ולהתמודד עם אתגרים יומיומיים".

בכל הנוגע למחירי המכונית, כפי שנחשף ב"כלכליסט", בבטר פלייס עומדים להשיק בעתיד תכנית משופרת עבור לקוחות ליסינג. לדבריו: " אחד הנושאים שאנו מטפלים בהם הוא כיצד נושא המחיר ישתנה מבחינת ליסינג וערך יד שניה. אנו עובדים על דרכים יצירתיות לעבוד על קשרינו עם חברות הליסינג".

כפי שנחשף ב"כלכליסט", לאחרונה החלה בטר פלייס לקיים מגעים עם יצרנית הרב האמריקאית קודה. לדברי ת'ורנלי: " אני מקווה שהבהרתי שהחברה תעבוד עם כל יצרן שיש לו רכב חשמלי. איננו מעוניינים להתמודד מול תעשיית הרכב. בחודשים האחרונים הגישה היא יותר נרחבת. הבהרנו שנבנה רשת טעינה לכולם". בנוסף ציין ת'ורנלי כי בשנה הבאה תעבור החברה תהליך "שינוי חשיבה" שבמסגרתו נמותג מחדש כחברה המספקת אלטרנטיבה לדלק.

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מחיר
לדעתי הם צריכים להשכיר את מכוניות שלהם על בסיס חודשי שאנשים יתנסו ויבינו אם זה טוב או לא, ואחר"כ להציע כל מיני סוגים של עסקאות החל מרכישה ועד שיטת ליסינג תפעולי הכל כלול במחיר סביר, למשל אני הייתי לוקח אוטו כזה אם ההוצאה החודשית שלו כולל הכל הייתה בסביבות 2000-2200 ש"ח עד 3000 ק"מ בחודש, חוץ מזה הרעיון מאוד מעניין, הבעיה היחידה כאן זה המחיר וטווח נסיעה, אבל עוד פעם הרבה אנשים היו מסתדרים עם הטווח נסיעה אם היו מציעים מחיר טוב...
דני , אילת  |  18.12.12
לכל התגובות