אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין עולמי: שואבים הנאה

קמפיין עולמי: שואבים הנאה

הקונספט של LG אומר החיים באמת יפים, לא כשאתה צריך להמציא משחקים כדי ליהנות, אלא כשאתה כל כך נהנה, עד שנדמה לך שהחיים הם משחק

20.12.2012, 11:27 | עודד קרמר

לפני כמה שנים יצאה פולקסווגן בקמפיין עולמי תחת הכותרת "The Fun Theory". הרעיון היה להוכיח שכשאנחנו נהנים, אנחנו מוכנים לעשות דברים שבדרך כלל לא היינו חושבים לעשות. הם הפכו מדרגות לפסנתר ענק, והוכיחו שאנשים מוכנים לוותר על המעלית בשביל לנגן. הם העלו באופן דרמטי את מספר הבקבוקים שנזרקו למיחזורית, כשהם הפכו אותה למכונת משחק ובאופן כללי הצליחו להוכיח שמשחק, הופך את החיים לטובים.

המודעה של LG לוקחת את הקונספט הזה צעד אחד קדימה. כי החיים באמת יפים, לא כשאתה צריך להמציא משחקים כדי ליהנות, אלא כשאתה כל כך נהנה, עד שנדמה לך שהחיים הם משחק. אפילו כשמדובר בפעולה כמו שאיבת אבק, כפי שקובע הכיתוב בתחתית הפרסומת.

הלקוח: שואב אבק; המדינה: צרפת; משרד הפרסום: Y&R  פריז הלקוח: שואב אבק; המדינה: צרפת; משרד הפרסום: Y&R פריז הלקוח: שואב אבק; המדינה: צרפת; משרד הפרסום: Y&R  פריז

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות