אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כך מקדמת פוטומדקס את המכשירים שלה להסרת שיער בארגנטינה צילום מסך: youtube

כך מקדמת פוטומדקס את המכשירים שלה להסרת שיער בארגנטינה

לפי פוטומדקס, קידום התכשיר להסרת השיער בתוכנית הפופולארית בארגנטינה לה 27% רייטינג נתנה דחיפה אדירה למכירות

20.12.2012, 14:34 | סוכנויות הידיעות

אם נרשמה רוויה מסוימת מבחינת המכירות בארה"ב, פוטומדקס מקדמת כעת את מוצר הדגל שלה מסיר השיער !no !no בארגנטינה. בתוכנית בידור ששודרה בפריים טיים שולב המוצר של פוטומדקס, לצד כיכובן של מספר נשים חשופות כמי שנהנות מטיבו של המוצר. 

לפי פוטומדקס, קידום התכשיר להסרת השיער בתוכנית הפופולארית בארגנטינה שהניבה 27% רייטינג, נתנה דחיפה אדירה למכירות. ההכנסות של פוטומדקס ממוצרי !no !no הסתכמו בשלושת הרבעונים האחרונים בכ־142 מיליון דולר.

מדובר בתוכנית אירוח פופולארית מאד בארגנטינה, והקטע הבא נלקח מפינת "תוכן שיווקי", במסגרתה מעניקים פרס לרקדניות ועל הדרך נותנים פירוט יתר של נפלאות המוצר.

 

מסיר השיער !no !no, מהווה את רוב מכירות חטיבת התצרוכת של החברה, כמו גם את מרבית מכירות החברה עצמה. לחטיבת התצרוכת יש מוצר נוסף תחת מיתוג דומה לטיפול באקנה.

מבחינת המספרים, את הרבעון השלישי סיימה החברה עם מזומנים בהיקף של 55 מיליון דולר. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם הרווח ב־16.6 מיליון דולר, שנפגע מהוצאות לפשרות משפטיות בהיקף של 5.6 מיליון דולר. כל הרווח התפעולי של החברה נבע ממוצרי !no !no.

תגיות