אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בריטניה: כרבע ממכירות שוק תכני הבידור - דיגיטליות

בריטניה: כרבע ממכירות שוק תכני הבידור - דיגיטליות

מכירות התוכן הבידורי הדיגיטלי חצו את קו מיליארד הליש"ט בבריטניה. עם זאת, רוב התוכן עדיין נמכר בתקליטורים למיניהם. לפי הערכות, חנויות המשחקים, התקליטים והספרים במדינה חיות על זמן שאול

02.01.2013, 14:58 | יוסי גורביץ
התוכן הבידורי הופך ליותר ויותר דיגיטלי בבריטניה: במהלך 2012, חצו מכירות התוכן הבידורי המקוון את קו מיליארד הליש"ט - וכעת כרבע מהתוכן הבידורי בה נמכר בפורמט דיגיטלי. כך דיווח הלילה (דש') ה-BBC, בהתבסס על נתוני התעשיה המקומית. מכירות התוכן הדיגיטלי אשתקד עלו ב-11.4% בהשוואה למכירות ב-2011.

קראו עוד בכלכליסט

עיקר המכירות היו בתחום המשחקים, שמהווים 50% משוק התוכן הדיגיטלי במדינה - עליה של 8% מנתוני 2011. לעומת זאת, תחומי המוזיקה המקוונת והסרטים רשמו עליה גבוהה יותר, של 20% ו-15%, בהתאמה.

אף שמכירות הבידור בפורמט קשיח עדיין מהוות את רוב השוק, הן המשיכו להצטמצם ב-2012: דווח כי מכירות ה-DVD וה-CD, כמו גם מכירות משחקי מחשב בחנויות, רשמו ירידה של כ-17.6%.

גורמים בתעשיה המקומית אמרו ל-BBC כי המשמעות היא שאף שהתעשיה הבריטית מצליחה להתמודד עם העידן הדיגיטלי ושהמשתמשים מגלים נכונות לשלם עבור תוכן בידורי ולהוריד אותו - עתידן של חנויות המוזיקה, הסרטים והמשחקים מוטל בספק. עם זאת, קים ביילי, שעומדת בראש התאחדות קמעונאי תכני הבידור בבריטניה, אמרה ל-BBC כי העובדה שרוב מוחלט של המכירות הן עדיין בפורמט קשיח, מעיד על כך שאנשים "מעריכים את האיכות והמוחשיות של מוצר פיזי".

תגיות