אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אקסלנס שכר חברת ייעוץ אסטרטגי לצורך שינוי ארגוני צילום: עמית שעל

בלעדי לכלכליסט

מנכ"ל אקסלנס שכר חברת ייעוץ אסטרטגי לצורך שינוי ארגוני

עוזי דנינו שכר את חברת B-Pro כדי שתייעץ לו לגבי שינוי מבני, במסגרתו יוקמו חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות מוסדיים

06.01.2013, 13:59 | רחלי בינדמן

עוזי דנינו, מנכ"ל בית ההשקעות אקסלנס ממשיך להוביל שינויים בבית ההשקעות שבשליטת חברת הביטוח הפניקס. ל"כלכליסט" נודע כי דנינו שכר באחרונה את שירותי חברת B-Pro, פירמת ייעוץ לפתרונות ניהוליים משולבי טכנולוגיה בארגונים. זאת במטרה שחברת הייעוץ תסייע לדנינו לבנות תכנית לשינוי המבנה הארגוני בחברה תוך הקמת שתי חטיבות - האחת חטיבת לקוחות פרטיים והשנייה חטיבה ללקוחות מוסדיים.

קראו עוד בכלכליסט

דנינו מבקש גם להקים מערך שיווק אחיד למוצרי אקסלנס, זאת בניגוד למצב היום בו ישנם מנהלי שיווק נפרדים לקרנות הנאמנות, לקופות הגמל ולתעודות הסל. המבנה החדש אמור להיות מטריציוני כך שתהיה קיימת חטיבת לקוחות שתנהל את הצד השיווקי בעוד המנכ"לים של החברות בתחומים השונים (תיקים, קרנות, תעודות, גמל) יעסקו בפיתוח המוצר עצמו. זאת בדומה למבנה הקיים היום בבית ההשקעות המתחרה פסגות שם מכהן טל קדם כראש חטיבת הלקוחות. כמו כן, זהו המבנה אליו מכוון אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות המתמזג - דש-מיטב שמינה באחרונה את עידו בירמן לראש חטיבת הלקוחות.

עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס, צילום: עמית שעל עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס | צילום: עמית שעל עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס, צילום: עמית שעל

אחת הסוגיות שנותרו פתוחות האם חברת תעודות הסל קסם תיכנס תחת המבנה הארגוני החדש. כיום פועלת קסם באופן נפרד לחלוטין מאקסלנס כשהיא מחזיקה באנשי שיווק מטעמה ולמעשה מתחרה בחברת הקרנות של אקסלנס בתחרות חריפה מול היועצים בבנק. בקסם, כך לפי הערכות, לא מעוניינים להיות כפופים למערך שיווק מרכזי. במסגרת שינויים רגולטורים, תחום תעודות הסל צפוי לעבור טלטלה כך שיהיה כפוף לחוק השקעות משותפות בנאמנות - כלומר התעודות יהפכו לקרנות סל - מה שלכאורה אמור להכפיף את התעודות תחת חברת הקרנות - אלא שבקסם מעוניינים, כאמור, להישאר כיחידה עצמאית. על פי הערכות קסם לא תהיה חלק מהשינוי הארגוני האמור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות