אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת מאיר בייגל מתכננת לתקוע יתד בשוק הבייגלה העולמי צילום: רונן אקרמן

חברת מאיר בייגל מתכננת לתקוע יתד בשוק הבייגלה העולמי

בחודשים האחרונים החלה החברה לייצא את מוצריה לשווקים בארה"ב ובאירופה. הבעלים: "רוצים שהיצוא יתפוס 50% מהמכירות"

07.01.2013, 09:50 | אורנה יפת
יצרנית הבייגלה מאיר בייגל שבבעלות גלעד זילברברג מתכננת להתמקד ב־2013 בהגדלת היצוא לחו"ל. בחודשים האחרונים החלה החברה לייצא את מוצריה לשווקים בארה"ב ובאירופה. "הפנים שלנו כרגע ליצוא", אמר זילברברג ל"כלכליסט". "הצפי שלנו הוא שהיצוא יהווה 50% ממחזור המכירות של החברה". זילברברג לא ציין מועד מוגדר להשגת היעד.

גלעד זילברברג, הבעלים של מפעל מאיר בייגל, צילום: רונן אקרמן גלעד זילברברג, הבעלים של מפעל מאיר בייגל | צילום: רונן אקרמן גלעד זילברברג, הבעלים של מפעל מאיר בייגל, צילום: רונן אקרמן

מחזור המכירות של מאיר בייגל מוערך כיום בכ־35 מיליון שקל. על פי נתוני סטורנקסט, כלל קטגוריית הבייגלה מגלגלת כ־161 מיליון שקל בשנה. מאיר בייגל נחשבת לשחקנית קטנה בשוק, המתמודדת מול היצרניות הגדולות אסם ויוניליוור, המשווקת את המותג בייגל בייגל.

בשנה האחרונה הצליחה החברה להגיע לנתח שוק של 20%.

בימים אלה משיקה החברה מוצר חדש בקטגוריית הבייגלה השטוח עם סדרת שטוחלה פינוקים - בייגלה שטוח עם חמש תוספות של תבלינים מחומרים טבעיים.

לדברי זילברברג, "בשנה האחרונה, בגלל המחאה, כמעט לא היו השקות חדשות בתחום המזון. כמות החדשנות ירדה ובמזון יש לה חשיבות רבה. האתגר הוא לייצר חדשנות במחיר הוגן, וחדשנות עולה כסף בדרך כלל. אנחנו משיקים את המוצר בלי לגבות עליו פרמיית מחיר. נציע אותו ב־9 שקלים לעומת המתחרים שלנו, שמציעים את המוצר במחיר גבוה יותר".

עוד אמר זילברברג כי "חוק המזון והרגולציה הולכים להשפיע על שוק המזון, ואני חושב שמי שלא ישחק בחדשנות ולא יחשוב מחוץ לקופסה, לא ישרוד".

תגיות