אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגה תתחרה בכריות של תלמה עם המותג הפרטי ביסים צילום: אריה בר

מגה תתחרה בכריות של תלמה עם המותג הפרטי ביסים

המוצר ייוצר על ידי יצרנית המזון הישראלית Mana מבית שמש, וישווק באריזות 750 גרם ובמחיר הנמוך בכ־20% מהמותג המקביל בקטגוריה

09.01.2013, 08:18 | אורנה יפת
רשת מגה מרחיבה פעילות בקטגוריית דגני הבוקר, ומשיקה תחת המותג הפרטי שלה דגני בוקר שיתחרו במותג כריות תלמה שבבעלות יוניליוור.

ל"כלכליסט" נודע כי מותג הדגנים החדש של מגה ייקרא ביסים ויכלול מילוי של קרם נוגט. הוא ייוצר על ידי יצרנית המזון הישראלית Mana מבית שמש, וישווק באריזות 750 גרם ובמחיר הנמוך בכ־20% מהמותג המקביל בקטגוריה.

ביסים, צילום: אריה בר ביסים | צילום: אריה בר ביסים, צילום: אריה בר

לדברי גרשון ויסמן, סמנכ"ל הסחר במגה, "בחרנו לייצר את המוצר החדש על ידי יצרן ישראלי כי מוצרי כריות שמיוצרים בחו"ל אינם מותאמים לטעם הישראלי. המוצר הישראלי גדול יותר ועשיר במילוי".

לאחרונה נכנסה גם שופרסל לקטגוריית הכריות תחת המותג הפרטי עם מוצר בשם Pillows שמיובא מבלגיה.

קטגוריית דגני הבוקר בישראל מגלגלת כ־700 מיליון שקל בשנה, אחת הקטגוריות הגדולות בענף המזון. מובילת השוק היא חברת יוניליוור, שמחזיקה בכמחצית מהשוק, ואחריה אסם נסטלה ושסטוביץ, יבואנית המותג קלוג'ס. במוצרי הכריות מובילה יוניליוור את השוק עם המותג כריות, ואחריה נסטלה עם קראנץ'. שחקן נוסף מלבד המותג הפרטי של שופרסל הוא טוויסטר של מאנדיי, שמחזיק נתח זעום במגה וצפוי להידחק מהמדף בעקבות השקת המותג של הרשת.

מגה נכנסה לראשונה לקטגוריית דגני הבוקר באמצעות המותג הפרטי לפני כשנה וחצי, כאשר השיקה את הקורנפלקס הקלאסי וקורנפלקס מצופה סוכר. הקורנפלקס הקלאסי מחזיק, לדברי החברה, כ־10% מהקטגוריה ומגלגל כמיליון שקל בשנה, בעוד שהמוצר מצופה הסוכר מחזיק פחות מ־5% מהקטגוריה.

תגיות