אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
H&M מחזרת אחרי הקהל האמיד עם מותג יוקרה צילום: יונתן קסלר

H&M מחזרת אחרי הקהל האמיד עם מותג יוקרה

חנויות של המותג החדש ייפתחו באביב הקרוב במרכזי קניות יוקרתיים בעשר מדינות ברחבי אירופה

10.01.2013, 10:26 | סוכנויות הידיעות

רשת האופנה השבדית H&M תנסה לקסום לקהל מבוסס יותר עם מותג אופנה ואביזרים חדש בשם "Other Stories &". חנויות של המותג ייפתחו באביב הקרוב במרכזי קניות יוקרתיים בעשר מדינות ברחבי אירופה.

המהלך האסטרטגי נועד לתת מענה לתחרות בשוק העממי מצד רשתות כמו פרימרק הבריטית ופוראבר 21 האמריקאית שפונות לקהל הצעירים. "התחרות גוברת, והמהלך הזה יאפשר ל־H&M לחדור לחלקים שונים של השוק", אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" האנליסט ג'יימי מרימן מחברת המחקר ברנשטיין ריסרץ'.

החנויות של המותג החדש, המיועד לנשים בלבד, ייפתחו בין השאר ברחוב ריג'נט בלונדון, ברחוב סנט הונורה בפריז, ובנויה שונהאוזר שטראסה בברלין. כן מתוכננים סניפים בברצלונה, בקופנהגן, במילאנו ובשטוקהולם.

מנכ"ל הרשת קרל יוהאן פרסון אמר בספטמבר האחרון כי המחירים בחנויות החדשות יתחילו במקום שבו המחירים ב־H&M מסתיימים. החנויות יציעו מגוון של נעליים, תיקים, אביזרים ומוצרי טיפוח.

 

הרשת נכנסה לראשונה לנישת אופנת הפרימיום ב־2007, עם המותג Collection of Style. מאז הפתיחה התרחב המותג ומונה 55 סניפים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות