אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לב לבייב ינסה למשוך 200 אלף לקוחות ביום לאפימול סיטי במוסקבה

לב לבייב ינסה למשוך 200 אלף לקוחות ביום לאפימול סיטי במוסקבה

נכון להיום את אפימול פוקדים 55 לקוחות ביום, לעומת 75 אלף מבקרים בקניון וגאס בעיר

14.01.2013, 09:11 | אולגה ויניאר

אפי פיתוח של איש העסקים לב לבייב פתחה במרץ 2011 את אפימול סיטי, מרכז קניות יוקרתי ברובע העסקים החדש מוסקבה סיטי, בשאיפה להפוך אותו לפופולרי ביותר ברוסיה ואף בעולם. 

קראו עוד בכלכליסט

את אפימול פוקדים 55 אלף לקוחות ביום, לעומת 75 אלף מבקרים בקניון וגאס בעיר. בהנהלת הקניון מסבירים זאת בעיכובים שבהשלמת מגדלי העסקים במוסקבה סיטי.

להערכתם, כשבנייתם תסתיים, עשויה תנועת הקונים לזנק ל־200 אלף איש. לשם השוואה, את קניון דובאי, הנהנה ממספר המבקרים הגדול בעולם, פוקדים 148 אלף לקוחות ביום. כדי להשיג את היעד, אפי פיתוח מתכננת להשקיע 6 מיליון דולר בקידום הקניון.

בתשעת החודשים הראשונים של 2012 רשמה אפי פיתוח בגין אחזקתה בקניון אפימול רווח תפעולי נקי של 38.7 מיליון דולר, המשקפים תשואה שנתית של 4.5% בממוצע. שיעור התפוסה הממוצע נכון לסוף ספטמבר עמד על 77%, כשדמי השכירות השנתיים עמדו בממוצע על 1,254 דולר למ"ר.

אפימול משתרע על 320 אלף מ"ר (פחות מ־0.1% מכלל שטחי הקניונים במדינה) וכולל 400 חנויות, 50 מסעדות ובתי קפה, סופרמרקט, בתי קולנוע ומתחם לילדים. עד לאחרונה התאפיינה פעילותו בסכסוכים בין החברה לבין בעלי החנויות, שהתלוננו על תנועה דלה ועל דמי שכירות גבוהים.

המגמה השתנתה בעקבות אכלוס מגדלי מוסקבה סיטי, שהביא לעלייה חדה בתנועת הלקוחות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות