אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מה מתבשל: שבוע המסעדות בניו יורק

מה מתבשל: שבוע המסעדות בניו יורק

הסבב החורפי של שבוע המסעדות בניו יורק החל וזה הזמן לסעוד במסעדה של דניאל בולו, ומאפיית לחמים פותחת סניף במנהטן בסוף החודש

15.01.2013, 10:22 | גלי וולוצקי
שלוש מנות ב־25 דולר. זה הזמן לאכול טוב בניו יורק. אתמול החל בעיר סבב החורף של שבוע המסעדות. 317 מסעדות מגישות תפריטים מוזלים, מה שמאפשר גם לבעלי תקציב מוגבל ליהנות מהמקומות הכי לוהטים - ולרוב גם היקרים ביותר בעיר. פירוט המסעדות מתפרסם באתר nycgo.com.

במסגרת האירוע, שיימשך עד 8 בפברואר, יגישו המסעדות ארוחות צהריים הכוללות שלוש מנות תמורת 25 דולר, וארוחות ערב, גם הן בנות שלוש מנות, תמורת 38 דולר. דיל ארוחות הצהריים אינו תקף בשבתות, ורק בחלק מהמסעדות בימי ראשון. מסורת שבוע המסעדות החלה ב־1992, כגימיק שיווקי בזמן הוועידה הדמוקרטית שנערכה בעיר, ומאז הפכה לאירוע דו־שנתי.

מסעדת  nobu next door מסעדת nobu next door מסעדת  nobu next door

האתר זאגאט פרסם את רשימת ההמלצות שלו למסעדות שכדאי למהר ולהזמין בהן שולחנות, ובהן שתי איטלקיות של השף מייקל ווייט - Ostria Morini בדאונטאון מנהטן, בזכות פסטה משובחת ואווירה נינוחה, ו־Ai Fiori האלגנטית יותר במידטאון. עוד מומלצת היא Red Rooster של השף־סלב מרקוס סמואלסון בהארלם.

שבוע המסעדות הוא גם הזדמנות לנסות את אחת המסעדות באימפריה הניו־יורקית של דניאל בולו, הכוללת את DBGB, Boulud Sud, Bar Boulud, DB Bistro ו־Cafe Boulud; ומבית המותג הבינלאומי נובו זאגאט ממליץ גם על המסעדה המקורית, שנפתחה ב־1994, וגם על Nobu Next Door - המסעדה־הבת הפחות מעונבת.

סניף של לחמים במנהטן. בסוף ינואר תיפתח במנהטן מאפייה שתמוקם בין יוניון סקוור לשדרה החמישית, כמה עשרות מטרים משוק האיכרים השבועי הפופולרי, תיקרא Breads Bakery, ותשתרע על פני 900 מ"ר במבנה בן שתי קומות. "הקונספט זהה לזה של מאפיית לחמים ברחוב החשמונאים", מסביר אורי שפט, מבעלי המוסד שהמאפייה הראשונה שלו נפתחה בתל אביב לפני 11 שנים. "בקומה העליונה יפעלו המאפייה וחנות קטנה עם 20 מקומות ישיבה". מאפיית לחמים, הכוללת שלושה סניפים בתל אביב, נמצאת כיום בבעלות שפט ובבעלות אור אוחנה, שהחל כמלצר במאפייה לפני כשמונה שנים וכיום הוא שותף ומנהל החברה. את המאפייה במנהטן הם פותחים, בהשקעה של כ־2 מיליון דולר, עם שותפים ישראלים־אמריקאים, אב ובנו.

את התוכנית העסקית לפרויקט בנה שפט בעזרת חזי רותם, מנכ"ל חברת Savon ומייסד חברת הייעוץ העסקית go no go, התכנון האדריכלי הופקד בידיה של לימור מוג'ה, ועבודות הנגרות והפרזול נעשות בישראל ונשלחות לניו יורק.

קו המוצרים בניו יורק יהיה מצומצם מזה שבישראל, אומר שפט, והמחירים יהיו גבוהים בכ־20%. "כרגע אנחנו בוחנים את השוק ומנסים להבין מה יתאים לו. אנחנו עוסקים בגודל של המוצרים. זו עיר של משפחות קטנות ויחידים, ולכן חלק מהמוצרים יהיו קטנים יותר ויתאימו לאדם אחד או שניים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות