אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אין רגע דל בבטר פלייס: המנכ"ל החדש בדרך החוצה צילום: אוראל כהן

אין רגע דל בבטר פלייס: המנכ"ל החדש בדרך החוצה

חודשים ספורים לאחר הדחת המייסד שי אגסי, מקורבים לחברה אומרים כי בימים אלה נבחן בחברה מהלך שבמסגרתו תוחלף גם ההנהלה שבראשה עומד אוון ת'ורנלי. החברה: "אין תגובה לדברים"

16.01.2013, 09:13 | תומר הדר

חודשים ספורים לאחר הדחתו המתוקשרת של מקים בטר פלייס, שי אגסי ולאחר עזיבתו של המנכ"ל הישראלי משה קפלינסקי, מכה בחברה גל נוסף: לדברי גורמים המקורבים לחברה, בימים אלה נבחן בחברה מהלך שבמסגרתו תוחלף גם הנהלת החברה הנוכחית, שבראשה עומד המנכ"ל הנוכחי אוון ת'ורנלי.

קראו עוד בכלכליסט

ת'ורנלי הגיע לבטר פלייס ישראל לאחר שעמד בראש בטר פלייס אוסטרליה ומונה לתפקיד מנכ"ל בטר פלייס ישראל לפני כשלושה חודשים בלבד. בטר פלייס נמצאת בימים אלה במהלך תהליך שיקום, הכולל את פיטוריהם של רוב עובדי החברה, שמצבת כוח האדם שלה עמדה לפני כחצי שנה על מעל 700 עובדים.

משה קפלינסקי. עזב, צילום: בועז אופנהיים משה קפלינסקי. עזב | צילום: בועז אופנהיים משה קפלינסקי. עזב, צילום: בועז אופנהיים

בנוסף נמצאת החברה בימים אלה בעיצומם של השקת מסלולים חדשים לחברות הליסינג, שבמסגרתם משלמות חברות הליסינג סכום המוערך בכ-70 עד 80 אלף שקל עבור הרכב (שמחירו לצרכן פרטי הוא מעל 120 אלף שקל) ומחזירות את הרכב לבטר פלייס עם תום התקופה.

רק לאחרונה פרסמה בטר פלייס מצגת למשקיעים, שנחשפה לראשונה ב"כלכליסט", במסגרתה מבהירה החברה תחת הנהלתו של ת'ורנלי, כי מהשנה תתמקד בטר פלייס באספקת שירותי טעינה וניהול טעינה ליצרניות רכב שונות ברחבי העולם וגם בישראל.

מבטר פלייס נמסר: "אין תגובה לדברים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מודל כלכלי לא כלכלי
רעיון יפה, מודל עסקי לא משהו... רכב בעל טווח מוגבל, החלפת סוללות ותוכנית כמו סלולרי? נשמע מוצלח? לא יודע. למה לקנות רכב ולשלם עליו בנוסף? עלות הטעינה היא הוצאה סבירה כמו שקונים דלק. למה צריך תוכנית לפי ק"מ? אם מסתכלים קצת ופותחים עיניים "המלך עירום" למה? כי בעולם הפשוט והרגיל אתה קונה רכב חשמלי טוען ומשתמש. בלי עמדות החלפה, בלי תוכנית לפי ק"מ לא צריך כלום הכל מיותר. כולם מתלהבים, אנרגיה ירוקה אבל בפועל, יש פה מודל העמסה ללקוח. מישהו המציא ושיווק בצורה גאונית מעטפת מיותרת שלא צריך, רק שזה עלה הרבה מאוד מליונים. התוצאה החיובית היחידה היא שפיתחו מכונית חשמלית מכאן צריך ללכת הלאה ולפתח את הטכנולוגיה שתגדיל את טווח הנסיעה.. בהצלחה וחבל על העובדים.
אלכס , נתניה  |  16.01.13
15.
עצה בחינם. שנו את מודל התשלום לשם התבססות בשוק
בשלב הנוכחי כל ההצעות של בטרפלייס לא אטרקטיביות לצרכן שאמור לשאת בכל הסיכון ללא פיצוי של ממש. הדרך היחידה לשרוד עם היא לשווק במהירות כמה אלפי מכוניות. כדי לעמוד ביעד הזה ולהתבסס בשוק וגם להוכיח שהמודל עובד, חייבים לתמחר אחרת את המכונית ומסלולי השימוש.
משה  |  16.01.13
לכל התגובות