אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בודי שופ נכנסת לשוק מוצרי הטיפוח לתינוקות צילום: צביקה טישלר

בודי שופ נכנסת לשוק מוצרי הטיפוח לתינוקות

החברה מסמנת יעד ל־2013: להגדיל את הכנסותיה ב־4 מיליון שקל. השיקה 10 מוצרים לתינוקות תחת השם Baby Cotton

16.01.2013, 08:37 | אורנה יפת
רשת בודי שופ, הנמצאת בבעלות ד"ר פישר, מחפשת מנוע צמיחה ופונה לקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות. לאחרונה השיקה הרשת סדרה הכוללת עשרה מוצרים לתינוקות תחת השם Baby Cotton. לדברי מנכ"ל הרשת דני בר־און, הסדרה פותחה במעבדות ד"ר פישר בהשקעה של 2 מיליון שקל, והיעד הוא "להגיע למכירות של 4 מיליון שקל ממוצרי הסדרה ב־2013".

קטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות מגלגלת בישראל כ־200 מיליון שקל בשנה, ונשלטת על ידי ד"ר פישר (40%), ג'ונסון אנד ג'ונסון (25%) וסנו (15%). בבודי שופ דוחים את הטענה כי סדרת המוצרים תיצור קניבליזציה עם סדרת מוצרי התינוקות המקבילה של ד"ר פישר, היות שתימכר אך ורק ברשת, בעוד שמוצרי ד"ר פישר נמכרים ברשתות השיווק והפארמה.

בודי שופ מקווה לשווק את הסדרה גם בנקודות מכירה בחו"ל, אך כאן ניצב בפניה מכשול - סכסוך עם בודי שופ העולמית סביב שם המותג, שבעקבותיו הסכימה הרשת הישראלית לפשרה שלפיה תימנע מלפתוח סניפים תחת שם המותג בעולם.

על רקע זה, הרשת הישראלית מנהלת מגעים עם בודי שופ העולמית להכנסת הסדרה החדשה ל־2,000 נקודות המכירה שלה בעולם.

בודי שופ הישראלית מפעילה 45 סניפים ומגלגלת מחזור של 60 מיליון שקל בשנה. ב־2013 צפויה הרשת לפתוח שישה סניפים חדשים בקניונים בהשקעה של 250 אלף שקל לסניף.

תגיות