אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופרבול 2013 כבר שבר את שיא ההכנסות מפרסומות צילום: רויטרס

סופרבול 2013 כבר שבר את שיא ההכנסות מפרסומות

רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS, שתשדר העונה את הסופרבול, מכרה את כל מלאי הפרסומות שלה למשחק הגמר של ליגת הפוטבול עבור סכום ממוצע של 3.75 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומות

21.01.2013, 15:17 | סוכנויות הידיעות

סופרבול 2013, משחק גמר ליגת ה-NFL בין סן פרנסיסקו פורטיניינרס לבולטימור רייבנס שצפוי למשוך יותר מ-100 מיליון צופים, יהיה הסופרובל המכניס ביותר מבחינת הכנסות מפרסום.

קראו עוד בכלכליסט

המהלך האחרון של סופרבול 2012. ישבור שיאים?, צילום: אם סי טי המהלך האחרון של סופרבול 2012. ישבור שיאים? | צילום: אם סי טי המהלך האחרון של סופרבול 2012. ישבור שיאים?, צילום: אם סי טי

זמן פרסום של 30 שניות נמכר במחיר ממוצע של 3.75 מיליון דולר, הגבוה ביותר בכל הזמנים, ועלייה של 7.1% לעומת סופרבול 2012.

מנתונים שמפרסם מגזין "פורבס", עולה כי בעוד במשחק הגמר הראשון של ה-NFL ב-1967 עמד המחיר על 40 אלף דולר בלבד - כעבור 10 שנים הוא כבר נסק ב-300%,  ל-160 אלף דולר.

ב-1987 פרסומת בת 30 שניות עלה 580 אלף דולר, וב-1997 זינק ל-1.20 מיליון דולר. ב-2007 המחיר כבר המריא ל-2.60 מיליון דולר.

רק ארבע פעמים מתוך 47 שנות משחקי הסופרבול נרשמה ירידה במחירי הפרסומות בזמן הסופרבול.

העלייה הממוצעת לאורך השנים במחירי הפרסום בסופרבול נאמדת ב-10.3% לשנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות