אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס נותנת רכבים לראשי חברות הליסינג צילום: רונן טופלברג

בלעדי לכלכליסט

בטר פלייס נותנת רכבים לראשי חברות הליסינג

החברה הציעה לבכירי חברות ליסינג לעבור לרכב חשמלי לתקופת ניסיון ללא עלות. מנכ"ל אלבר - עבר

22.01.2013, 06:44 | תומר הדר

ל"כלכליסט" נודע שכחלק ממאמצי ההחדרה של רנו פלואנס החשמלית, פנתה בטר פלייס לאחרונה לכמה ראשי חברות ליסינג שחתמו עם החברה על חוזים לשיתוף פעולה אסטרטגי והציעה להם להחליף את מכוניתם האישית ברנו פלואנס חשמלית למשך כמה שבועות, ללא עלות מצדו של המנכ"ל המשתמש. במסגרת זו התחייבה בטר פלייס גם להקים תשתית להטענה לרכב החשמלי בביתם של המנכ"לים ובמקום עבודתם.

קראו עוד בכלכליסט

ל"כלכליסט" נודע שמבין ראשי חברות הליסינג, מנכ"ל אלבר ינון עמית קיבל לאחרונה את הרנו החשמלית לתקופה של כמה שבועות. אלבר נחשבת לחוד החנית של בטר פלייס במאמצי החדירה המחודשים לשוק הרכב הישראלי, זאת מאחר שאלבר היא חברת הליסינג היחידה שמציעה ללקוחותיה כיום את הפלואנס החשמלית של בטר פלייס הן במסלול ליסינג פרטי והן במסלול ליסינג מימוני.

רנו פלואנס חשמלית, צילום: רונן טופלברג רנו פלואנס חשמלית | צילום: רונן טופלברג רנו פלואנס חשמלית, צילום: רונן טופלברג

היום, ביום הבחירות, תקיים בטר פלייס אירוע מכירות מיוחד שבמסגרתו יוצעו המכוניות החשמליות בתוכנית תשלומים חודשית.

ינון עמית, מנכ"ל אלבר, מסר: "אלבר מציעה רכבים בשכירות ללקוחותיה, ועל כן חשוב לוודא את ישימות השימוש במכוניות ולאמת את רמת איכות השירות הקפדנית הניתנת ללקוחותינו. היה חשוב לי לוודא אישית את ישימות השימוש ואת נוחות הנסיעה. אני נהנה מהרכב, מוצא את נוחות הנסיעה ברמה גבוהה מאוד ומוצא את הרכב כשימושי גם בנסיעות ארוכות".

אתמול מונה מנכ"ל חדש לבטר פלייס - דן כהן. כהן מחליף את אוון ת'ורנלי שפרש מהתפקיד לאחרונה.

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
שווק טיפשי! כנסו
במקום לתת רכב הדגמה למנהלי הציים בחברות אזח נותנים למנכלי חברות הליסינג! טיפדים מנהלי הציים של החברות הם הלקוחות קצי, אם הם לא יזמינו רכבים לא יעזור לכם! לא מנכ"ל חברת הליסינג קובע איזה רכב לתת אלה מנהל הצי של החברה שלוקחת ליסינג הוא הקובע. טיפ חשוב למנהל שווק של בייטר פלייס!
נחום , תל אביב  |  23.01.13
2.
עדיין לא הפנימו
בטר פלייס זה ברווז מת. מבחינה טכנולוגית אולי מקדים את זמנו אבל עד שהמצברים שלהם לא יכסו טווח של 500 ק"מ כמו מכונית רגילה אז אין בכלל על מה לדבר. וכשיגיעו לטווח הזה המחיר אמור להיות כחצי ממכונית רגילה. אין בה מנוע, אין תיבת הילוכים, שזה חצי מערך המכונית ואין הטענה ביתית. אין בה כלום. כול כולה זה מכונית גדולה וכבדה, מחשב, בלמים ובטריה...
יוסי צפוני , צפון  |  22.01.13