אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מרצ'נדייז יהודי: כיפות עם לוגו רשמי של הקבוצה צילום: איי פי

מרצ'נדייז יהודי: כיפות עם לוגו רשמי של הקבוצה

הכיפות עולות בין 19 ל-23 דולר לאחת, תלוי בעיצוב; ה-NBA וה-MLB כבר חתמו על הסכם הפצה

28.01.2013, 18:38 | סוכנויות הידיעות

חברת אמבלם סורס (The Emblem Source), חברה מדאלאס שמייצרת טלאים למדים של קבוצות בייסבול מצאה פתרון לאוהדים יהודים אשר לובשים כיפות עם לוגו בעיצוב קלוקל. כך על פי דיווח של דארן רובל ב-ESPN.

קראו עוד בכלכליסט

חנות המרצ חנות המרצ'נדייז של ברוקלין נטס. תושבי ברוקלין קונים בלא הרף את הכיפות של ברוקלין נטס | צילום: איי פי חנות המרצ

בריאן רוט, הבעלים של החברה, בהחלט מודע לכך שהשוק לכיסויי ראש יהודיים הוא נישה קטנה בלבד, אך הוא סיפר כי הוא מודע לכך שבמידה ויוכל לשכנע את הליגות שאפשר להרוויח מזה כסף, הם יוכלו לנצל קטגוריה שבעבר לא הייתה נתונה לחוקי הרישיונות.

החברה של רוט מייצרת כיום את הכיפות הרשמיות של ליגות הבייסבול והכדורסל, ואף שלא ניתן למצוא על המגרשים אף שחקן שחובש את הכיפות המקצועיות, העסק בהחלט ממריא.

החברה מייצרת ומוכרת יותר כיפות באזורים בעלי ריכוז גבוה של יהודים. תושבי ברוקלין קונים בלא הרף את הכיפות של ברוקלין נטס ואת עיצוב הרטרו של הדודג'רס, שרוט עיצב באופן אישי. הוא עיצב כיפה של האקספוס עבור אוהדי הקבוצה ממונטריאול, ואוהדי מיאמי היט יזכו לגרסה "לבנה" לקראת הפלייאוף.

הכיפות עולות בין 19 ל-23 דולר לאחת, תלוי בעיצוב.

"לעיתים קרובות סבים קונים את הכיפות עבור הבנים והנכדים שלהם", סיפר רוט ל-ESPN.

מעבר לכך שסייע לליגה להעלות לשוק סחורה מורשית, רוט הגדיל גם את העסק שלו על ידי כך שרשם פטנט על סיכה שיצר, שניתן לחבר לשני צדדי הכיפה ומחזיקה את הכיפה במקומה. הפטנט מעניק מראה נקי יותר עבור מי שמעדיף שהכיפה תיראה יותר כמו כובע או עבור שחקן כדורסל שצריך לרוץ איתה ברחבי המגרש.

עד כה, מאמצי השיווק של רוט היו ברמת הבסיס בלבד, אולם הוא מקווה שיום יבוא ויגיע שחקן יהודי שיחבוש כיפה על המגרש, ובכך יאפשר לו להציג בצורה טובה יותר את המוצר שלו לעיני העולם.

תגיות