אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מייסד ווייז: "המודל העיסקי שלנו מתחיל לעבוד"

אורי לוין, אחד ממייסדי החברה הישראלית המוכרת, דיבר בכנס פירמת רואי החשבון BDO וקבוצת לוצאטו. בנאומו הוא ציין את גוגל כאיום הגדול על החברה, ואמר כי חמישית מכל הנהגים בארץ משתמשים בווייז

28.01.2013, 14:42 | מאיר אורבך

אורי לוין, אחד ממייסדי חברת ווייז, דיבר היום (ב') בכנס ההייטק השמיני של פירמת רואי החשבון BDO וקבוצת לוצאטו, בפני מאות מבכירי התעשיה, ואמר כי בניגוד לדיווחים ולהערכות, המודל העיסקי של החברה מתחיל לעבוד - בעיקר בזכות הגידול במספר המשתמשים והיקף השימוש שלהם. לפי לוין, יש כיום כ-5,000 בתי עסק ישראלים המופיעים על המפה ומסד הנתונים של החברה, וזוהי אינדיקציה להצלחה של המודל העיסקי והמרכזי של החברה.

"אנחנו מחפשים לסייע לאנשים להגיע ממקום למקום. ערכנו בדיקת השוואה מול שירותי המפות של גוגל והראינו במספר מקומות שאנחנו חוסכים שעות רבות לנהגים. קצב הגידול של החברה כיום, על פי מרי מייקר מקליינר פרקינס, גדול יותר מכל שירותי הניווט".

לפי לוין, יש לווייז היום כ-36 מיליון משתמשים רשומים והם הלקוח הישראלי הגדול ביותר של אמזון, ספקית שירותי האינטרנט הגדולה בעולם. "בשעות העומס באיילון, עוברים 10 אלפים כלי רכב - ואחד מכל חמישה משתמש בווייז. אנחנו יודעים בדיוק את מהירות התנועה".

בתגובת לשאלת הקהל, לוין אמר כי: "המתחרה היחידי של ווייז כיום היא גוגל. אם היא תצעד קדימה במהירות ותשיג אותנו, זה האיום הגדול ביותר."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות