אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלעם רכשה CRM מבוסס ענן של אורקל צילום: shutterstock

גלעם רכשה CRM מבוסס ענן של אורקל

חברת המזון הוותיקה השקיעה סכום של בין 2 ל-3 מיליון שקל בפתרון CRM מבוסס מחשוב ענן, ההסכם הוא לתקופה של 5 שנים

29.01.2013, 16:21 | כלכליסט

חברת גלעם רכשה את פתרון הענן של אורקל – Oracle CRM Fusion  עבור אנשי המכירות בחברה.

קראו עוד בכלכליסט

במסגרת ההסכם, שנחתם לתקופה בת חמש שנים ושהיקפו בין 2 ל-3 מיליון שקל, בחרה גלעם בפתרון CRM מבוסס Saas בכדי להימנע מתחזוקה, שדרוגים וטיפול שוטף בתחזוקת האפליקציה.

פתרון Fusion CRM הינו פלטפורמה של CRM על בסיס ענן. הפתרון כולל ניהול של רשת חברתית פנימית, אשר תומכת בכוח המכירות של הארגון המתמודד מול מכירות מורכבות.

קבוצת גלעם נוסדה בשנת 1940 ומתמחה בייצור, שיווק, הפצה ושירות בתחום העמלנים והסוכרים לתעשיות רבות ומגוונות בישראל ובעולם.

לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות אפליקציות באורקל ישראל, "גלעם הנה הלקוח הראשון בארץ שרכש את פתרון הענן - Oracle Fusion CRM – באמצעות האינטגרטור מנוף IT."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות