רשת נטו תתחרה בסלטי צבר: לקחו את השף שגב משה כשחקן חיזוק
הרשת תייצר סלטים ומוצרי מזון מוכנים וקפואים בהשקעה של 4 מיליון שקל. זאת מתוך בחינה של פעילות דומה שעשו שפים בחו"ל וכתחרות לסלטים של רפי כהן, שחבר לצבר
סדרת המוצרים צפויה להיכנס בימים הקרובים לשופרסל, למגה ולרשתות השיווק הפרטיות. הסדרה כוללת חמישה מוצרי בישול בשרי קפואים, שלושה תבשילי פסטה ברטבים, שישה סלטים מצוננים ושלושה קינוחים. המגעים בין שגב לקבוצת נטו החלו לפני שלוש שנים ופיתוח המוצרים ארך שנה. לדברי סגל, "אנחנו מעריכים כי מכירות המוצרים יגיעו ליותר מ־20 מיליון שקל בשנה הראשונה".
בנטו נכנסו למהלך האסטרטגי מתוך בחינה של פעילות דומה שעשו שפים בחו"ל, כדוגמת מוצרי השף ג'יימי אוליבר המשווקים ברשת וולמארט. בחברה נמנעו מייצור מוצרים שנמצאים כיום על המדף, אם כי בקטגוריות שבהן הם פועלים יש מוצרים מתחרים. "אמנם בסלטים זו תחרות לסלטים של רפי כהן וצבר, אבל הקפדנו לייצר סלטים שונים", אומר סגל.
נטו מתכוונת לגבות פרמיית מחיר נמוכה על מוצרי שגב, מכיוון שהם מוכנים לחימום ולא דורשים עיבוד. כך לדוגמה, בעוד שחצי קילו בשר לא מעובד שהיא משווקת לרשתות השיווק נמכר ב־25–27 שקל, מנה בשרית מוכנה של סדרת "שף שגב" במשקל 500 גרם תעלה בין 30 ל־36 שקל.
"הקפדנו לא להגדיר את המוצרים כמוצרי פרימיום כי הם לא כאלה", מסביר סגל. "המחירים שווים לכל נפש. לא יכולנו להשיק מוצרים טבעוניים או על בסיס חומרי גלם אורגניים, כדי לא להגיע למצב שבו המחיר יהיה גבוה".
לפני שנתיים השיקה נטו את סדרת מוצרי הבשר "אל גאוצ'ו", שלפי ההערכות מחזיקה כ־10% ממכירות מוצרי הבשר שעל המדף.
תגובה אחת לכתיבת תגובה