אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוגיות אוראו יתייקרו בשיעור שבין 5% ל-20% צילום: בלומברג

עוגיות אוראו יתייקרו בשיעור שבין 5% ל-20%

לא מן הנמנע שעליית המחיר של עוגיות אוראו מבשרת התייקרות עתידית של כלל המוצרים שמשווק תאגיד קראפט בישראל

12.02.2013, 09:46 | אורנה יפת
תאגיד המזון קראפט מייקר את מחירן של עוגיות אוראו. ל"כלכליסט" נודע כי העוגיות שמופצות בארץ על ידי חברת סם (שותפות של קבוצת נטו וחברת סיימן), העבירה מחירונים חדשים לרשתות השיווק והודיעה על התייקרות עוגיות הסנדביץ' הפופולאריות החל מ־1 במרץ. ההתייקרות שמבצעת החברה תנוע בין 5% ל־20%, בהתאם למוצר.

קראפט משווקת בישראל שמונה סוגים של עוגיות אוראו, ובהם אוראו באריזת זוג, אוראו בטעם קרם שוקולד, פאדג' שוקולד לבן, פאדג' שוקולד חלב, אוראו קייקסטרס גולד ועוד.

תאגיד המזון קראפט לא ביצע התייקרות של מוצריו בחודשים האחרונים כאשר מרבית היצרנים והיבואנים העלו מחירים.

זאת אף שמלבד עוגיות אוראו וגבינת פינלנדיה שמופצות על ידי נטו, רוב מוצרי השוקולד וכן קפה ג'ייקובס של קראפט מופצים בישראל על ידי חברת דיפלומט שהעלתה מחירים, בעיקר של מוצרי פרוקטר אנד גמבל בישראל וכן מוצרי מזון שונים שהיא מייבאת.

לא מן הנמנע שעליית המחיר של עוגיות אוראו מבשרת התייקרות עתידית של כלל המוצרים שמשווק התאגיד בישראל, כגון מותגי הקפה ג'ייקובס, האג ומקסוול, מותגי השוקולד טובלרון, מילקה וקוט ד'אור, גבינת פינלנדיה, מסטיק טריידנט של קדבורי, קרקרים Ritz ומותג הביסקוויטים LU.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות