אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
התוכניות שזרמו בנחל: פרויקט קירוי תקוע צילום: גלעד קוולרצ'יק

התוכניות שזרמו בנחל: פרויקט קירוי תקוע

לפני כחמש שנים הגישה חברת נתיבי איילון למשרד התחבורה תוכנית גרנדיוזית לבניית קומה שנייה לנתיבי איילון. אלא שבמשרד התחבורה טוענים כי אינם מכירים תוכנית כזו

19.02.2013, 08:24 | ליאור גוטמן

לפני כחמש שנים הגישה חברת נתיבי איילון למשרד התחבורה תוכנית גרנדיוזית לבניית קומה שנייה לנתיבי איילון. מדובר בקירוי שיעבור לאורך חלקים נרחבים מתוואי הכביש הנוכחי. אלא שבמשרד התחבורה אמרו אתמול כי אינם מכירים תוכנית ממשית לקידום הנושא, ורעיון הקומה השנייה לא הגיע לשלב תכנוני או תקצובי.

לפי התוכנית, את הקרקע החדשה שתיווצר כתוצאה מהקירוי ניתן לנצל לשלוש מטרות אפשריות: גינון, בנייני משרדים או נתיב תחבורה חדש ברמה של "עוקף פקקים". התוכנית גובשה על ידי לא פחות מ־15 מהנדסים ובליווי בכירים בחברת נתיבי איילון. תוכנית הקירוי כללה בגרסאות מסוימות גם קירוי נחל איילון עצמו - כלומר התווך שבין הנתיבים השונים לצפון ולדרום - בעלות של כ־2 מיליארד שקל. הגרסה הסופית כללה חלוקה לשלושה מקטעים: מכפר שמריהו לצומת גלילות, מאזור נחל הירקון ועד לצומת קיבוץ גלויות, ומאזור בית החולים וולפסון בחולון ועד לתל גיבורים. כל מקטע יקבל בין 150 ל־720 דונם לשימוש הציבור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות