אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שנה וחצי אחרי ההקמה: אתר המכירות ברנדה מתמזג עם באליגם צילום: דנה קרן

שנה וחצי אחרי ההקמה: אתר המכירות ברנדה מתמזג עם באליגם

ברנדה הציעה ללקוחות מכירות של מותגי יוקרה. פעילות האתר תמשיך לפעול תחת אתר הקופונים, בניהולה של טל לב

18.02.2013, 22:28 | גיל קליאן
שנה וחצי אחרי ההקמה – מייסדות אתר המכירות ברנדה מתמזגות לתוך אתר הקופונים באליגם בניהולה של טל לב. היום הושלם האיחוד בין האתרים, כאשר יזמיות ברנדה, ליאור בש (29) ונטע-לי גולדרט (30), ימשיכו להפעיל את פעילות ברנדה גם תחת באליגם. בשני האתרים סירבו לפרט את תנאי העסקה, מחירה וכן את האחוזים שנרכשים מפעילות ברנדה.

קראו עוד בכלכליסט

ברנדה פעל במודל מכירות שנקרא "פלאש סייל" – מכירות הקצובות בזמן של מלאי מוגבל. צורת מכירה זו איפשרה לאתר להציע מותגי יוקרה כמו ארמני, דולצ'ה וגבאנה ומותגי אופנה גבוהים כמו דיזל ורלף לורן. מותגים אלה אינם יכולים תדמיתית למכור מלאים דרך אתרי קופונים רגילים כדי לא לפגוע בתדמיתם היוקרתית, וצורת המכירה של פלאש סייל, כאשר המכירה נצפית רק על ידי משתמשים שנרשמו לאתר, מייצרת עבור המותגים סיטואציה פחות "פומבית" בה הם יכולים להיפטר ממלאים.

יזמיות ברנדה ליאור בש ונטע-לי גולדרט, צילום: דנה קרן יזמיות ברנדה ליאור בש ונטע-לי גולדרט | צילום: דנה קרן יזמיות ברנדה ליאור בש ונטע-לי גולדרט, צילום: דנה קרן

בעולם מספר אתרים עושים שימוש בטכניקה זו על מנת להציע ללקוחות בעיקר אופנה, ובעיקר של מותגי יוקרה. ברנדה לא הצליחו לייצר מספיק מכירות כדי לספק פעילות גדולה לאתר הישראלי, ועל כן החזיק האתר גם מכירות "קונבנציונליות" יותר, שאינן מוגבלות בזמן. מכירות הפלאש סייל הגיעו לאתר הישראלי בעיקר דרך יבואנים וכן גם דרך גורמים של יבוא מקביל למותגי יוקרה ויבוא עצמי של האתר.

לדברי גולדרט, המשימה כעת תחת באליגם היא לחזק את תחום האופנה באתר באליגם, ולנצל את המשאבים ותנועת הגולשים של באליגם על מנת לפתח עוד את עסקי ברנדה. כעת לברנדה מעל 50 אלף משתמשים רשומים, כשעיקר לקוחות האתר הן נשים. מבחינת באליגם, לא מדובר ברכישה ראשונה בתחום פעילות מקביל. בעבר רכשה החברה גם את פעילות אתר הקופונים לאימהות אמא לייק וכן אתרים נוספים.

תגיות