אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אלקטרה תשקיע 18 מיליון שקל במיתוג חדש לאייס צילום: מיכאל קרמר

אלקטרה תשקיע 18 מיליון שקל במיתוג חדש לאייס

במקביל תפתח הרשת שני סניפים בכרמיאל ובצומת סגולה בפתח תקווה - זאת לאחר שרכישת הרשת על ידי אלקטרה

20.02.2013, 08:59 | גיל קליאן
יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ממשיך לשפץ את אייס אחרי רכישתה מהקפאת הליכים. אתמול הודיעה אלקטרה על השקעה של 18 מיליון שקל בעיצוב של סניפים ובמיתוג מחדש לרשת.

השינויים העיקריים הם חזרה למקורות של אייס: הדגשה של תחום ה"עשה זאת בעצמך" תחת הסיסמה "עושים זאת בהצלחה", המיועדת לתת ללקוחות סקפטיים ביטחון ביכולתם לעשות שיפוצים קלים בעצמם. לצורך הקמפיין גייסה הרשת את אלון גל. הסניפים יעברו לסידור אחיד, כאשר המחלקות השונות יהיו תמיד באותו מיקום.

יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה, צילום: אוראל כהן יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה | צילום: אוראל כהן יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה, צילום: אוראל כהן

במקביל תפתח הרשת שני סניפים בכרמיאל ובצומת סגולה בפתח תקווה - זאת לאחר שרכישת הרשת על ידי אלקטרה, שהושלמה ב־1 באפריל 2012, לוותה בסגירה של עשרה סניפים. ודמני איחד את מטה אייס לתוך אלקטרה צריכה, והחזיר לרשת ארבעה מנהלים שכיהנו בתקופה שכיהן כמנכ"ל אייס, בתחילת העשור. מי שמכהן כעת כמנכ"ל הרשת הוא חיים אהרון, שהיה סמנכ"ל כספים וסחר תחת ודמני בעבר. סגירת הסניפים, איחוד ההנהלות וצעדים נוספים סייעו לאלקטרה להעביר את אייס לרווחיות תפעולית כבר ברבעון הראשון של הפעלת הרשת תחת אלקטרה.

תגיות