אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין פרסום חדש למותג "פמינה" צילום: דוד כהן

קמפיין פרסום חדש למותג "פמינה"

חברת התרופות "כצט" מעלה קמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

21.02.2013, 09:49 | כלכליסט
חברת בתרופות "כצט" מעלה קמפיין פרסום למותג "פמינה" בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה לאוויר היום (ה') באמצעות משרד הפרסום "ענבר-מרחב-ניסן" ויכלול חסויות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ופעילות במדיה הדיגיטלית.

הקמפיין יתמוך במסר המותגי החדש – "להיות אשה זה פמינה" ויתמקד בסדרת תחליבי הרחצה של המותג המותאמים לנשים בכל הגילאים. בקמפיין יככבו 5 נשים אנונימיות, כשכל אשה רוקדת ושרה עם בקבוק הפמינה "שלה", המותאם לצרכים האישיים שלה.

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק: "הקמפיין נבנה מתוך עולם של העצמה נשית וחגיגת הנשיות. הוא נולד מתוך תובנה שהדבר הכי בסיסי שמאחד את קהל היעד הנשי הוא עצם היותן נשים. מטרת הקמפיין היא להראות את מגוון המוצרים הרחב שהמותג מציע לנשים ולהמחיש את העובדה שמוצרי הסדרה הינם חוצי גילאים, יומיומיים ומתאימים לכל אישה באשר היא".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות