אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ActivePath הישראלית מתמזגת עם חברה אמריקאית

ActivePath הישראלית מתמזגת עם חברה אמריקאית

החברה, שמפתחת תוספים מובנים למייל שמחברים תכנים מרשתות חברתיות להודעות, התמזגה עם Powerinbox האמריקאית שפעילה בתחום דומה. סכום העסקה לא פורסם, אולם קדם לה גיוס של 10 מיליון דולר על ידי משקיעי אקטיבפאת'

20.02.2013, 14:58 | אסף גלעד

מיזוג נוסף בענף התוספים החינמיים לדפדפן: חברת הסטארט-אפ Activepath שהוקמה בפתח תקוה על ידי אריה מרגי, ממייסדי אם-סיסטמס, התמזגה עם חברה אמריקאית הפעילה בתחום דומה, Powerinbox.

קראו עוד בכלכליסט

היקף העסקה לא פורסם, אך המיזוג נעשה באמצעות גיוס של 10 מיליון דולר על ידי המשקיעים של החברה הישראלית, בהובלת הקרנות Atlas, Longworth וקרן באטרי שמשקיעה גם בחברה האמריקאית.

שיפורים בשירותי המייל. ActivePath, צילום: shutterstock שיפורים בשירותי המייל. ActivePath | צילום: shutterstock שיפורים בשירותי המייל. ActivePath, צילום: shutterstock

מאז הקמתה ב-2007 גייסה אקטיבפאת' הישראלית כ-20 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעים הראשונים בחברה ניתן למנות את קרן ההון סיכון ג'נסיס, קרן GIMV ובאטרי. לפי ההערכה, המיזוג דילל את חלקם של המשקיעים המוקדמים בחברה, למעט באטרי - שמשתתפת גם בסבב הגיוס הנוכחי לחברה האמריקאית. המיזוג אירע בנובמבר האחרון, אך נחשף רק עתה, במאגר המידע IVC. החברה המשולבת מעסיקה 17 עובדים בפתח תקוה, בוסטון, ניו יורק ועמק הסיליקון.

סינרגיה טכנולוגית

שתי החברות משלימות אחת את השניה: אקטיבפאת' הישראלית הוקמה בשנת 2007 על ידי מרגי, אריאל ולרשטיין ורם כהן. החברה פיתחה מערכת מאובטחת לשליחת דואר אלקטרוני שיווקי בצורה מאובטחת ומשרתת בעיקר בנקים ששולחים הצעות שיווקיות ומידע ללקוחותיהם. אקטיבפאת' משווקת את המערכת שלה גם לספקיות תקשורת (ISP) שמפיצות אותה ללקוחותיהן. החברה השיקה בקיץ האחרון מערכת בשם Activemail שמאפשרת למשתמשים לצפות בתכני וידאו בתוך מיילים ארגוניים ולשלוח סטטוסים לפייסבוק ולטוויטר מיישומי הדואר האלקטרוני שלהם.

החברה האמריקאית Powerinbox התמקדה בפיתוח טכנולוגיה שתאפשר למפתחים חיצוניים לספק לה תוספים למייל, שיחברו בין המייל האישי ובין יישומים אחרים. באמצעות הטכנולגיה שלה, ניתן לשלב במייל תוספים מתוך פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, גרופון, אינסטגרם, ליקדאין, פורסקוור, פינטרסט, ספוטיפיי ואמזון.

הישראליות ממשיכות לבלוט בתעשיית תוספי המייל

"מיילים מסחריים מייצרים יעיליות של בקושי אחוז אחד. המערכת שלנו יכולה להגביר את היעילות של המילים השיווקיים פי שמונה", אמר ל"כלכליסט" מנכ"ל Powerinbox, ג'ף קופייצקי - לשעבר מנכ"ל ענקית הדומיינים Oversee.net, שעלה לישראל לפני כשנה וחצי. "יש כיום שלושה מיליארד אנשים שיש להם חשבון מייל, זו למעשה הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם".

תעשיית ההייטק הישראלית בולטת בענף תוספי התוכנה לדואר האלקטרוני. נוסף על אקטיבפאת', גם פריון (אינקרדימייל לשעבר) מספקת תוכנה להוספת חתימה ידנית ואפקטים גרפיים לדואר האלקטרוני.

חברת Wisestamp של היזמים אורלי יצחקי וצביקה אבנרי נחשבים לשחקן בולט בזירת התוספים הדינמיים למסרי דואר אלקטרוני. לפני כחודשיים רכש טדי שגיא את חברת התוספים לדפדפנים Crossrider ב-38 מיליון דולר.

תגיות