אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק בוחנת בישראל עיצוב חדש לעמודי האירועים צילום: בלומברג

פייסבוק בוחנת בישראל עיצוב חדש לעמודי האירועים

העיצוב מתבסס על תמונה גדולה בראש העמוד, בדומה לזו של הטיימליין – עיצוב עמודי הפרופיל. זוהי הפעם השניה השנה בה בוחרת הרשת החברתית בגולש הישראלי לבחינת כלים חדשים

22.02.2013, 17:56 | ניצן סדן
לאחר שבחנה בישראל את כפתור לרכישת כרטיסים ישירות מעמודי האירוע, עתה התגלה כי הרשת החברתית הגדולה בעולם בחרה בישראל גם לבחינת עיצוב חדש לעמודי האירועים עצמם.

קראו עוד בכלכליסט

הבלוג AllFacebook העלה היום (ו') צילומי מסך שמציגים עמודים של מסיבות פורים, אשר מתהדרים בתמונת נושא מוגדלת, בדומה לזו שבעיצוב הטיימליין שבפרופיל המשתמשים. צילומי המסך מציגים עמודי אירועים בתל אביב ובניו יורק. העיצוב החדש מקנה למארגני האירועים חופש עיצובי גדול יותר, אך לא ישפיע משמעותית על חוויית השימוש עבור הגולשים. העיצוב זמין בשלב זה, למספר מצומצם של גולשים.

בדומה לכפתור רכישת הכרטיסים, גם ניסוי זה נחשף דרך אתי סורז'ון, סמנכ"לית בסוכנות הפרסום החברתית בלינק. הבחירה במשתמשים הישראלים היא מפתיעה למדי, משום שהנהלת הרשת החברתית מעדיפה לרוב לבחון שירותים חדשים בשווקים גדולים יותר, כמו השוק האמריקאי למשל.

מתיחת פנים לעמודים הוותיקים

עמודי האירועים הם רכיב חשוב בפייסבוק, שלא עבר שינוי מהותי מזה זמן רב. תכונת הזמנת הכרטיסים תאפשר למארגני האירוע להוסיף לינק לשירות רכישת הכרטיסים שיבחרו. בפועל, גם שינוי זה אינו מהותי משום שמארגני אירועים בדרך כלל מעלים לינק לרכישת כרטיס לעמוד. בשלב זה, אין לפייסבוק שיתוף פעולה ישיר עם שירותי הזמנת כרטיסים.

הרשת החברתית עומלת על הרחבת שירותיה בכיוונים שונים, ביניהם תחומי הקניות: החברה בוחנת בחודשים האחרונים תכונת רשימת קניות חברתית במבנה של אוסף תמונות מוצר שמזכיר את פינטרסט.

תגיות