אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לינקדין פוזלת לכיוון סיילספורס ויאמר צילום: בלומברג

לינקדין פוזלת לכיוון סיילספורס ויאמר

הרשת החברתית שמתמחה בעיקר בנטוורקינג, רוצה להרחיב את היצע המוצרים שלה. על הכוונת נמצא תחום הרשתות החברתיות לארגונים שנשלט כיום על ידי יאמר של מיקרוסופט וסיילספורס.קום

26.02.2013, 16:02 | רפאל קאהאן

תחום הרשתות החברתיות לעסקים מתרחב ומייצר עניין של ממש בקרב ארגונים המעוניינים לנצל את המדיה החברתית לטובת ניהול משאבי האנוש.

קראו עוד בכלכליסט

לינקדין, ידועה כרשת חברתית שמיועדת בעיקר לאנשי מקצוע ומספקת פלטפורמת נטוורקינג לעסקים, אולם לחברה יש עוד מטרה כפי שחשף מנכ"לה ג'ף וויינר בכנס הטכנולוגיה והטלקום של מורגן סטנלי אתמול (ב').

וויינר רמז שלינקדין בודקת חבילת כלים חדשה שתאפשר לארגונים לייצר לעצמם רשת חברתית אשר תתבסס על הפלטפורמה שלה. 

ההנחה שעומדת מאחורי הצעד הזה היא שבלאו הכי עובדים רבים משתמשים ברשת לצרכיהם המקצועיים האישיים, לכן מן ההיגיון הוא לאפשר לארגון ליצור לעצמו רשת פרטית מבוססת לינקדין.

ההכרזה של וויינר מציגה חזון שדומה מאוד לצ'אטר של סיילספורס או ליאמר של מיקרוסופט.

מוצריה העסקיים של לינקדין כוללים כלים לשימוש של אנשי משאבי אנוש ולאחרונה אף הוסיפה פתרון המשמש ליצירת לידים לאנשי מכירות. 

תגיות