אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חוזרת לים: סקאל תפעיל את חנויות הדיוטי פרי באוניות של מנו ספנות צילום: גיל נחושתן

חוזרת לים: סקאל תפעיל את חנויות הדיוטי פרי באוניות של מנו ספנות

12 שנים אחרי שנדחקה על ידי ג'יימס ריצ'רדסון, ל"כלכליסט" נודע כי החברה חוזרת לאוניות הנופש ותפעיל 5 חנויות

28.02.2013, 08:47 | אורנה יפת

חברת לים, מקבוצת סקאל, תחליף את ג'יימס ריצ'רדסון בהפעלת חנויות הדיוטי פרי באוניות הנופש של חברת מנו ספנות.

ל"כלכליסט" נודע כי לאחר 12 שנים שבהן ג'יימס ריצ'רדסון הפעילה את החנויות הצליחה קבוצת סקאל, שהפעילה בעבר את החנויות הללו, לחזור ולהפעיל אותן. מדובר בשתי ספינות שמפעילות חמש חנויות - בספינה גולדן איריס יש שלוש חנויות וברויאל איריס שתי חנויות.

לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל בחברת לים, "מחזור המכירות המוערך מהפעילות בשתי הספינות עומד על 5 מיליון דולר, בעונת ההפלגות שמתחילה במרץ ונמשכת עד נובמבר". לדבריו, "הצלחנו באמצעות משא ומתן לשכנע את החברה לחזור לעבוד איתנו".

הספינה גולדן איריס. סקאל תפעיל בה שלוש חנויות, צילום: גיל נחושתן הספינה גולדן איריס. סקאל תפעיל בה שלוש חנויות | צילום: גיל נחושתן הספינה גולדן איריס. סקאל תפעיל בה שלוש חנויות, צילום: גיל נחושתן

לים תמכור בחנויות של האוניות בשמים, סיגריות ומשקאות חריפים. כמו כן תפתח החברה מחלקות לממכר שעונים, משקפיים ואלקטרוניקה, ובנוסף תיפתח חנות של אמפוריום שתמכור ללא מכס את מותגי ההלבשה שמייבאת סקאל - טימברלנד, ראלף לורן, נאוטיקה וטומי הילפיגר.

גולדן איריס ורויאל איריס מאכלסות כ־1,000 איש. בגולדן יפעלו שלוש חנויות על כ־250 מ"ר שיחלו לפעול באמצע חודש מרץ, וברויאל איריס שתי חנויות על כ־200 מ"ר שיחלו לפעול במאי.

לים, זרוע הדיוטי פרי של קבוצת סקאל, מפעילה חנויות דיוטי פרי בנמלי הים בחיפה ואשדוד. בנוסף החברה מוכרת לדיפלומטים ולשגרירויות וכן לכוחות הרב־לאומיים ומפעילה שתי חנויות שוקולד ודברי מתיקה בדיוטי פרי בנתב"ג. לים היא גם ספקית מזון וציוד טכני לאוניות משא שפוקדות את ישראל.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
אכזבה גדולה של נעליים שקיבלתי במתנה עם שני מספרים שונים
השירות גרוע מאוד. קניתי בדיוטי פרי וקיבלתי נעליים במתנה. רק שהם עם שני מספרים שונים. אני רודפת אחריהם זמן רב שלחתי פעמיים בדואר רשום והדואר חזר. דיברתי עם יוליה האחראית אין תגובה למרות כל הטלפונים שביקשתי שהנעליים חזרו. שמי בטוח נמצא אצלכם . בקיצור תקנו מסופר פארם עדיף כי אין מתנות בחינם.
מיכל , חדרה  |  01.11.13
5.
תגובה על ההפלגה של חודש 6 2013
שלום לכולם אני רוצה להגיד למנו ספנות על ההפלגה הראשונה של חודש 6 2013 השירות אמנם היה בסדר הדגש יותר היה על האוכל שפשוט לא היה למאכל אדם פשוט מגעיל ממש חבל יש להם חומרי גלם טובים וזה נראה חיסכון של יד שלא יודעת לבשל על הסלטים ממש חבל כיזה לא סלטים במקרה אני בא מענף במלונאות תקחו את זה כאל ביקורת בונה אני בכל אופן לא יגיע יותר להפלגה שלכם .וכמובן של ימיליץ על מנו ספנות יש לי עןד הרבה מה לומר אה משהו מאוד חשוב שהברמן בבר באוניה מחייב אותך לתת לא טיפ אם לא הוא לא ימזוג לך שתיה כמו שצריך וזה קרה לי באופן אישי מי שירצה לשמוע אשמח לדבר אני 0525300247
מוטי , ירושלים  |  06.07.13
לכל התגובות