אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק עומדת להציג בקרוב עיצוב חדש לניוזפיד צילום: בלומברג

פייסבוק עומדת להציג בקרוב עיצוב חדש לניוזפיד

הרשת החברתית תערוך מסיבת עיתונאים במטה שלה בעוד כשבוע, בה היא תדגים עיצוב חדש למה שהוגדר על ידי מארק צוקרברג כאחד מ"שלושת אבני היסוד" של פייסבוק

01.03.2013, 21:02 | הראל עילם
פייסבוק שלחה הערב (ו') הזמנות למסיבת עיתונאים שתערך ב-7 למרץ ב-20:00 זמן ישראל במטה המרכזי שלה במנלו פארק. באירוע היא תציג את העיצוב החדש לניוזפיד המרכזי של המשתמשים. מניית החברה רשמה עליה של 1.6% במהלך שעות הסחר.

קראו עוד בכלכליסט

החברה לא שינתה משמעותית את עיצוב הניוזפיד בשנים האחרונות, אם כי פעלה לשלב בו פרסומות - כגון סיפורים ממומנים - וכן לשנות את האלגוריתם לפיו נקבעות אילו ידיעות ישובצו בפיד. היא גם השיקה שינויים קטנים, כגון הוספת גלריות תמונות, אפשרות לביצוע לייק ישירות מהפיד, סרטונים שניתן לנגן בתוך הפיד, ועוד. החברה גם השיקה לאחרונה ניוזפיד נפרד שנועד לעדכונים של דפי פייסבוק שהמשתמש עוקב אחריהם.

לפי מספר דיווחים, העיצוב החדש ישים דגש על תמונות גדולות יותר. יתכן שהוא גם יכלול יותר פילטרים וכלים שיאפשרו למשתמש לבחור את העדכונים שהוא מעדיף לראות - על ידי בחירת נושאים, קטגוריות ועוד.

בפעם האחרונה שפייסבוק ערכה מסיבת עיתונאים, היא הציגה מנוע חיפוש חברתי פנימי, צילום: איי פי בפעם האחרונה שפייסבוק ערכה מסיבת עיתונאים, היא הציגה מנוע חיפוש חברתי פנימי | צילום: איי פי בפעם האחרונה שפייסבוק ערכה מסיבת עיתונאים, היא הציגה מנוע חיפוש חברתי פנימי, צילום: איי פי

הפעם האחרונה שהחברה ערכה מסיבת עיתונאים במטה שלה היה בינואר האחרון, אז היא השיקה את מנוע החיפוש הפנימי Graph Search. ההכרזה אז אכזבה את הצופים שקיוו לראות מנוע חיפוש או פלטפורמת פרסומות שיתחרו ישירות מול גוגל. כעת נראה כי החברה מנסה להנמיך ציפיות ולהכריז מראש על נושא מסיבת העיתונאים הבאה.

החברה גם בוחנת בימים אלו עיצוב חדש לטיימליין. העיצוב החדש נפרס למספר מוגבל של משתמשים בניו-זילנד. מוקדם יותר בסוף השבוע היא גם רכשה את פלטפורמת הפרסומות אטלס מידי מיקרוסופט.

תגיות