אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס במודל חדש: רוצה חשמלית? שלם מקדמה ואחר כך 2,000 שקל בחודש

בטר פלייס במודל חדש: רוצה חשמלית? שלם מקדמה ואחר כך 2,000 שקל בחודש

מציעה ללקוחותיה הפרטיים את הגרסה הבכירה של הפלואנס בתשלומים חודשיים שווים למשך 6 שנים, ו-1,000 ק"מ בחודש על חשבונה

03.03.2013, 08:40 | תומר הדר

בטר פלייס יוצאת השבוע בקמפיין חדש לשיווק המכונית החשמלית. כפי שפורסם באתר "כלכליסט", מדובר בקמפיין המיועד ללקוחות פרטיים.

קראו עוד בכלכליסט

במסגרת הקמפיין תוצע רנו פלואנס החשמלית בגרסתה הבכירה, DYNAMIC, באפשרויות פריסת תשלומים. על פי עיקרי המבצע יוכלו לקוחות בטר פלייס לשלם מקדמה בסך של 20 אלף שקל על הרכב. לאחר מכן ישלמו 72 תשלומים חודשיים בגובה של 2,000 שקל.

בסך הכול, מחירה הכולל של הפלואנס בתוכנית של בטר פלייס מגיע לכ-164 אלף שקל, זאת בעוד שמחירה של פלואנס דיינאמיק עומד על 129,200 שקל. אך תוכנית התשלומים של בטר פלייס כוללת בתוכה גם נסועה של 1,000 קילומטרים מדי חודש. במקרה שבו הלקוחות יסעו יותר מ-1,000 קילומטרים בחודש ידרשו אלה לשלם 65 אגורות עבור כל קילומטר נוסף מעבר לק"מ ה-1,000.

תחנת טעינה לרכב חשמלי, צילום: בלומברג תחנת טעינה לרכב חשמלי | צילום: בלומברג תחנת טעינה לרכב חשמלי, צילום: בלומברג

בנוסף לכך, התוכנית של בטר פלייס מאפשרת ללקוחות לצאת מן העסקה מהחודש ה36 ולהפסיק את תוכנית התשלומים. במצב כזה בו יבחר הלקוח להחזיר את הרכב לאחר 36 חודשים ישלם הלקוח עבור המכונית בפועל רק כ92 אלף שקל, מחיר נמוך מהותית ממחיר המחירון הרשמי של המכונית.

ל"כלכליסט" נודע שבין סעיפי החוזה מצוי גם "סעיף הרגעה" מיוחד שמפרט את האפשרויות בתרחיש שבו תחדל בטר פלייס מלהעניק שירות לרכב חשמלי. במצב שכזה יוכלו הלקוחות להחזיר את הרכב לחברה.

בנוסף, בטר פלייס צפויה לקבל משלוח נוסף של רכבים חשמליים שיגיע מתורכיה, שימנה כ-120 רכבים. ל"כלכליסט" נודע שהחברה צפויה לדווח על מסירות של מעל 110 מכוניות חדשות בחודש פברואר, לאחר שבינואר מסרה 102 מכוניות חדשות בישראל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
קניתי אוטו כזה
לפני 4 חודשים רכשתי רכב כזה בליסינג (דרך אלבר) . אחרי 4 חודשים אני יכול להגיד בבטחה: 1. רכב נוח ומפנק 2. מתאים מאוד למי שבד"כ נוסע פחות מ 120 ק"מ ביום, אך אין בעיה להגיע לכל מקום בארץ בהנחה שזה לא כל יום (כל יום החלפת הסוללה עשויה להיות מטרד). 3. לפני כן הייתה לי שברולט קרוז (גם כן בליסינג) , אני חוסך לחודש כ1500 ש"ח (עלות כללית של דלק, ביטוח, עלות העסקה) ואשתי אוהבת את הרכב. לכן, מי שאופי הנסיעה היומיומית שלו כפי שתיארתי, כדאי לכם לנסות ולא להקשיב לכל מיני ידענים . אגב, המצבר של הרכב אכן יקר , אבל הוא של בטר פלייס ולא גורם לכול עלות ללקוח.
קובי , מרכז  |  31.03.13
42.
תגובה ל 41 - לא כזה יקר
יקר מאוד ! מהסיבות הבאות : 1. את כבולה לחברה 2. מהירות וטווח הנסיעה מוגבלת 3. אין יכולת לתדלק בכל מקום 4. מה אם מחיר הדלק יירד מתחת ל 6 ש"ח , לא סביר אבל ייתכן ? 5. האוטו מלא קרינה 6. לא כזה ירוק ? 7. את מוגבלת להחלפת סוללה בתחנות שלהם בלבד , ללא יכולת טעינה ביתית 8. החברה עומדת לפשוט את הרגל באופן טוטאלי. 9. בשנים הקרובות יגיעו לארץ רכבים חשמליים עם טעינה בתית ותקינה אירופאית מחמירה ,קשה להאמין שמשהו כאן יחסום אותם , אולי המיסוי יהיה יקר יותר 10. שלא אחד בלבד עמד, אלא עשרות רכבים היברדים זולים וטובים יותר ! ודיי לחכימא ברמיזא .............חג פסח שמח !
דלקן , ת"א  |  24.03.13
41.
זה לא כזה יקר... רק תנסו לחשב בעצמכם...
1000 ק"מ בחודש לפי עלות דלק ממוצעת ב- 15 החודשים האחרונים (7.67) משפחתית במקרה הטוב לוקחת 10 ק"מ לליטר בתוך העיר (רוב הנסיעות עם החשמלית ממילא בפקקים). סה"כ 767 בחודש. שזה ל- 6 שנים 55,224. זה בתסריט האופטימי, שמחיר הדלק ב- 6 השנים הקרובות יהיה דומה למחירו ב- 15 החודשים האחרונים. עכשיו נפחית מה- 164 אלף (מחיר הרכב עם הקילומטרים) את שווי הטבת הדלק: ונקבל שעלות הרכב היא 108 אלף. (במקרה האופטימי מבחינת הדלק). במקרה הפסימי (מבחינת מחיר הדלק), נגיע בדיוק ל- 100 אלף שקל. אכן מדובר ברכב שנוסע רק חמישית מרחק בין תדלוקים, ועם שווי שוק לא ידוע בעתיד. אבל מקבלים תחנת דלק שלו ליד הבית (כלולה במחיר), ועוד תחנה ליד העבודה. כך שבשביל שימוש שגרתי ייתכן ואפשר יהיה לא לראות תחנת דלק שלהם לעולם. זה אכן לא זול לשכר הממוצע/חציוני במשק. אבל זו לא רק בעיה של הפלואנס החשמלית. תכלס, ב- 108 אלף אפשר לקנות רק מכוניות קטנות יותר ונוחות פחות. וזה עוד לפני שהוספנו את עלות המימון. ברור שכמו רובנו גם אני אעדיף רכב יד שניה בהרבה פחות כסף, אבל בשביל הפראיירים שממילא קונים אוטו חדש, זו לא עסקה רעה. הבעיה הכי גדולה של בטר פלייס זה השם שדבק בהם. מתי כבר שי אגסי וחבריו יבינו, שכדי שישראלי ייקנה משהו- זה צריך להיות מנותק מטייקונים.
דביל , חיפה  |  21.03.13
לכל התגובות