אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג המשקפיים של ארמני חוזר ללוקסאוטיקה צילום: בלומברג

מותג המשקפיים של ארמני חוזר ללוקסאוטיקה

אחרי סכסוך של 8 שנים עם ג'ורג'יו ארמני חזרה לוקסאוטיקה לשווק את המשקפיים של מעצב־העל

06.03.2013, 08:03 | אורנה יפת
מותג המשקפיים של מעצב־העל ג'ורג'יו ארמני חוזר ללוקסאוטיקה: לאחר נתק של שמונה שנים, שבמהלכן הפסיקה החברה להפיץ את המשקפיים של מעצב־העל בגלל סכסוך בינו לבין בעלי התאגיד העולמי, חוזרת החברה לשווק את המותג.

ג ג'ורג'יו ארמני | צילום: בלומברג ג

בשנים האחרונות הופצו משקפי ארמני על ידי תאגיד המשקפיים האיטלקי סאפילו, ובישראל הזיכיון היה של חברת עינית, יבואנית מוצרי אופטיקה שבבעלות מייקל וולף, בעלי רשת המשקפיים אירוקה. ארמני ולוקסאוטיקה מחזיקות במניות מיעוט זו של זו, ובכל זאת בשנים האחרונות נפרדו דרכיהן. מ־2013 חזר המותג ללוקסאוטיקה, שלה נציגות בישראל, ובתוך שבועיים תחל החברה להפיץ אותו בארץ באסטרטגיה שונה מזו שהיתה לעינית.

ל"כלכליסט" נודע כי לאחר שבשנים האחרונות נמכר המותג במחירי מבצע, לוקסאוטיקה מתכננת למצב אותו מחדש כמותג יוקרתי.

בשלב ראשון תשיק החברה קולקציית קפסולה, קולקציה ייחודית של זוגות משקפיים במחיר שנע בין 1,900 שקל ל־4,000 שקל. הקולקציה תשווק ב־20–30 חנויות משקפיים פרטיות בלבד. בשלב הבא תשיק לוקסאוטיקה בהדרגה בכל השוק את המשקפיים הזולים יותר של ארמני, שמשווקים בשם אימפוריו ארמאני, ומחיריהם נעים בין 1,200 ל־1,500 שקל לצרכן. במקביל, לוקסאוטיקה מקימה במשרדים בישראל שואו רום של ארמני שיכלול את הקולקציות המיוחדות.

אסף שניר, מנכ"ל לוקסאוטיקה ישראל: "אנחנו רואים את ארמני בתור בית אופנה מוביל גם בתחום המשקפיים, ולוקסאוטיקה העולמית ונציגתה בישראל ממצבות את ארמני סביב הטווח הגבוה של מותגי האופנה".

תגיות