אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינוביד גייסה 11 מיליון דולר צילום: עמית מגל

אינוביד גייסה 11 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת יצירת סרטוני פרסומת אינטראקטיביים ובין לקוחותיה נמנים אולפני סוני, דיסני, אמזון ומספר יצרניות רכב. את סבב הגיוס הובילה קרן סקויה

06.03.2013, 18:31 | אסף גלעד

הסטארט-אפ הישראלי אינוביד, שפועל מניו יורק, גייס 11 מיליון דולר. כך חשף הערב (ד') אתר הטכנולוגיה TechCrunch. משקיעי החברה אישרו ל"כלכליסט" את הידיעה. החברה של מייסדי מועדון היזמים "גראז' גיקס", צביקה נטר וטל חלוזין, גייסה את הסכום בהובלת קרן סקויה.

קראו עוד בכלכליסט

החברה פיתחה מערכת ליצירת פרסומות אינטראקטיביות שמאפשרת את הפעלתן על של פלטפורמות ניידות ונייחות. בנוסף על כך, הכנסות החברה צומחות פי ארבע מדי שנה, אם כי אינוביד טרם חשפה את הסכומים המדויקים.

כל המשתתפים בגיוס הם משקיעים קיימים בחברה: סקויה קפיטל, שמובילה את הסבב, ג'נסיס, וינטאג' וטי-ונצ'רס, קרן ההון סיכון של חברת הסלולר טי-מובייל, המשמשת גם כלקוחה של אינוביד. הגיוס האחרון מביא את החברה לסך גיוסים של 27.6 מיליון דולר מאז היווסדה ב-2007.

צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד, צילום: עמית מגל צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד | צילום: עמית מגל צביקה נטר, מנכ"ל אינוביד, צילום: עמית מגל

המערכת של אינוביד מאפשרת ליצור סרטון פרסומת אינטראקטיבי, כזה שמציג גרפיקה ייחודית עבור המשתמש ומאפשר לו לגלות דפי רשת נוספים או אובייקטים גרפים שהושתלו מראש בסרטון. אחד הלקוחות האחרונים שלה הוא חברת דיסני, שאימצה את הטכנולוגיה שלה לפרסומות לקראת צאת הסרט "ארץ אוז".

הקלקה על הפרסומת מביאה את המשתמש לגלריית תמונות מתוך הסרט ועמודי הסבר על הדמויות המרכזיות בו, כולן מופעלות ישירות מתוך הפרסומת. נוסף על דיסני, משמשים כלקוחותיה של החברה גם אולפני סוני, פארמונט, יצרניות הרכב קרייזלר, טויוטה וניסאן, ענקיות הקמעונאות בסט ביי ואיביי, וחברת המשחקים אלקטרוניק ארטס.

את המערכת הזו ניתן להפעיל כמעט מכל פלטפורמת מחשוב: iOS, מכשירי אנדרואיד, טלויזיות חכמות וקונסולת המשחקים סוני פלייסטיישן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות