אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זרוע הליסינג של קרסו החלה לשווק את המכונית החשמלית של בטר פלייס צילום: רונן טופלברג

נחשף בכלכליסט

זרוע הליסינג של קרסו החלה לשווק את המכונית החשמלית של בטר פלייס

חברת LEASE4U, זרוע הליסינג של יבואנית רנו, החלה לשווק את רנו פלואנס ZE החשמלית

06.03.2013, 19:26 | תומר הדר

חברת LEASE4U, זרוע הליסינג של קבוצת קרסו, יבואנית רנו, החלה לשווק את רנו פלואנס ZE, המכונית החשמלית של בטר פלייס.

כפי שנחשף ב"כלכליסט", בטר פלייס החלה לאחרונה במגעים להחדיר את המכוניות החשמליות לקרסו. מנתוני החברה אודות עסקאות ליסינג שהגיעו לידי "כלכליסט" עולה כי מחירי הליסינג החודשיים של הפלואנס החשמלית זולים בכ-100 שקלים בהשוואה לרכבים דומים בעלי מנועי בנזין כגון פורד פוקוס.

עם זאת, הצפי לרכש של מכוניות חשמליות על ידי LEASE4U עומד כרגע על מאות בודדות של מכוניות השנה. בטר פלייס עצמה מסרה בחודש פברואר 113 מכוניות חדשות ואילו בינואר מסרה החברה 102 מכוניות חשמליות. בתחילת השבוע הודיעה החברה על מבצע ללקוחות פרטיים, שבמסגרתו מוצעת המכונית החשמלית במסלולים המאפשרים ללקוח לרכוש את הרכב ב-72 תשלומים הכוללים גם את מחיר החשמל.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
בטר פלייס "תוקעת" את קרסו...
ללא המחויבות ההדדית היו לקרסו לפחות חמישה דגמים חשמליים לשיווק מידי כולל קנגו חשמלי. אך שום דבר לא מגיע בגלל בטר פלייס ורכב בינוני שנקרא פלואנס שאינו גרוע אך לא מתאים לכולם ובודאי שלא בעלות של 65 או 55 אגורות לקילומטר (עלות החשמל לקילומטר היא 15 אגורות (ראה www.go4ev.com ) בקיצור מגיע לנו בחירה של רכב חשמלי וכמובן לשלם לכל קילומטר במחירו האמיתי. ולא בשיטת הסחטנות של בטרפלייס. אני מציע להביא את הרנו זוהי ושכור את הסוללה כמו באירופה (החסכון בעלות הדלק גבוהה יותר משכירות הסוללה. כך ניתן לרכוש רכב חשמלי מלא בעלות פחותה מרכב קונבנציונאלי ובינתיים לחסוך כסף להקטין זיהום ולהקטין את התלות בנפט הערבי. קרסו קדימה להתעורר
גד  |  15.03.13
לכל התגובות