אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זינגה הופכת את Draw Something למיני-רשת חברתית

זינגה הופכת את Draw Something למיני-רשת חברתית

Draw Something 2, יורשו של משחק הציורים החברתי, יאפשר למשתמשים לשוחח זה עם זה בחדרי צ'ט ועוד. בנוסף, יכלול אפשרויות נרחבות לרכישת תוכן נלווה

19.03.2013, 16:32 | הראל עילם
מפתחת המשחקים האמריקאית זינגה חשפה הבוקר (ג') באופן רשמי את Draw Something 2, דור ההמשך למשחק הציורים החברתי שלה. שעות קצרות לפני כן, הפרויקט נחשף על ידי ציוצים של מפתח המשחק דן פורטר והידוען ריאן סיקרסט.

קראו עוד בכלכליסט

לפי הדיווחים, Draw Something 2 יכלול יותר אלמנטים חברתיים ויתפקד כמעין מיני רשת חברתית, עם חדרי צ'ט. הרעיון מאחורי המשחק מבוסס על חידון המילים והציורים Pictionary: משתמשים מקבלים מילה, ועליהם לצייר אותה. לאחר מכן, על חבריהם לנחש מה הם ציירו. הפעם, נראה כי משתמשים יוכלו לשמור את הציורים האהובים עליהם, וכן לשתף, לארגן ולהציג אותם בצורה המועדפת עליהם.

מתרחב לכיוון חברתי. Draw Something מתרחב לכיוון חברתי. Draw Something מתרחב לכיוון חברתי. Draw Something

כמו כן, המשחק החדש צפוי לכלול הרבה יותר אופציות למיקרו-תשלומים, עם אפשרות לרכוש לא רק צבעים ומכחולים וירטואליים חדשים, אלא גם רקעים. פורטר אמר בראיון לאתר Mashable: "כל מה שאני יכול להגיד, התכוננו למשהו מדהים, עם יכולות חדשות שאין באף משחק! עוד לא ראיתם שום דבר".

זינגה רכשה את מפתחת המשחק המקורי, OMGPop, לפני כשנה תמורת 180 מיליון דולר. לאחר שהפופולריות של המשחק החלה לדעוך במהירות רק שבועות אחרי הרכישה, העסקה זכתה לביקורת נוקבת מצד המשקיעים והעיתונות הטכנולוגית והתחזקו הקריאות להתפטרותו של המנכ"ל והמייסד מארק פינקוס. נכון להיום, העסקה נחשבת להפסד צורם עבור זינגה.

 

למרות הדעיכה בפופולריות, את המשחק הורידו מאה מיליון איש, שציירו עד כה כ-11 מיליארד ציורים. הוא הפך להיות לזמן קצר המשחק הפופולרי ביותר ב-84 מדינות, ובשיא צוירו בו כ-3,000 ציורים חדשים מדי שניה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות