אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
השותף המפתיע של ויזל ברשת נעלי הסירה

השותף המפתיע של ויזל ברשת נעלי הסירה

דו"חות חוגלה חושפים שותף חדש ברשת שזהותו לא נחשפה עד כה - ארי מלמוד, לשעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל וכיום מנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס ישראל - המחזיק 33% מהרשת החדשה

21.03.2013, 09:44 | גיל קליאן

ארי מלמוד, צילום: שחר אהרוני ארי מלמוד | צילום: שחר אהרוני ארי מלמוד, צילום: שחר אהרוני

אחת ההתרחבויות של עסקי הקבוצה בשנת 2013 היא רשת נעלי סירה צבעוניות בשם מרשה בלרינה. דו"חות החברה חושפים שותף חדש ברשת שזהותו לא נחשפה עד כה - ארי מלמוד, לשעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל וכיום מנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס ישראל - המחזיק 33% מהרשת החדשה.

על הרשת החדשה אמר הראל ויזל מבעלי הרשת כי מדובר בהצלחה גדולה מבחינת השותפים, וכי לאחר תכנון ראשוני לפתיחת חמש חנויות הם פתחו עשר חנויות בעשרה ימים. "זה עבד כל כך חזק, התחלנו להטיס סחורה מסין. אנחנו נחתום צ'יק צ'אק על עוד עשרה מיקומים. זה עסק מדהים, חלום, הוא יכול לגלגל הרבה מיליונים".

תגיות