אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל אפל התנצל בפני סין על שירות הלקוחות צילום: רויטרס

מנכ"ל אפל התנצל בפני סין על שירות הלקוחות

טים קוק הגיב לביקורת על מדיניות הביטוח של מכשירי האייפון במדינה; הבטיח החזר כספי או מכשיר חדש עבור מכשירי אייפון 'בעייתיים' לאחר 15 יום ממועד הקניה

01.04.2013, 20:55 | בלומברג
מנכ"ל אפל טים קוק התנצל על מדיניות הביטוח של מכשירי האייפון בסין אחרי ביקורת על שירות הלקוחות במדינה המהווה את השוק השני בגודלו של אפל.

קראו עוד בכלכליסט

אפל משנה את המדיניות ותציע החלפה או החזר כספי עבור מכשירי אייפון בעייתיים לאחר 15 יום ממועד הקנייה, כך כתב קוק במכתב שפרסם באתר הסיני של החברה. אפל התחייבה לשפר את ההכשרה, שירות הלקוחות והפיקוח על חנויות המורשות למכור את מוצריה בסין.

ההתנצלות הגיעה לאחר שהעיתון הרשמי של המפלגה הקומוניסטית בסין, הפיפל'ס דיילי, מתח ביקורת על יצרנית האייפון על שירות הלקוחות הגרוע שלה. ב-27 במרץ פורסם בנוסף למאמרים אחרים טור דעה שקרא "להרוס את היהירות הבלתי ניתנת להשוואה של אפל". הממשלה בסין גם הודיעה כי היא מתכוונת להגביר את הפיקוח על חוזים עם ענקית הטכנולוגיה, כך לפי סוכנות הידיעות הרשמית בסין.

סין היא השוק השני בגודלו של מוצרי אפל אחרי ארה"ב. ברבעון שהסתיים בדצמבר המכירות של אפל בסין הסתכמו ב-6.83 מיליארד דולר.

מנכ"ל אפל טים קוק, צילום: בלומברג מנכ"ל אפל טים קוק | צילום: בלומברג מנכ"ל אפל טים קוק, צילום: בלומברג

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות