אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טרנדים חדשים בשיווק: מים מפורסמים

טרנדים חדשים בשיווק: מים מפורסמים

שלט חוצות בפרו מצויד במכשיר המייצר מי שתייה מהלחות באוויר ומספק אותם חינם לתושבי העיר לימה

11.04.2013, 08:51 | גיל קליאן
מי שטוען כי שלטי החוצות פוגעים באיכות הסביבה כשהם חוסמים את הנוף וגם מייצרים תוך כדי כך פסולת מיותרת יתקשה לטעון כך נגד שלט פרסומת חדש שהוקם לפני כמה חודשים בלימה, פרו.

מדובר בשלט שקורא לתושבים ללמוד לתואר באוניברסיטת ההנדסה והטכנולוגיה בעיר, אך עם זווית מיוחדת: השלט מצויד במכשיר המייצר מי שתייה מהלחות באוויר ומספק אותם חינם לתושבי העיר.

השלט ממחיש למה כדאי ללמוד הנדסה, ועל הדרך עוזר לעיר, שסובלת ממיעוט גשמים. כאשר 1.3 מיליון מתוך 8.4 מיליון תושבי העיר לא מקבלים גישה למים זורמים באיכות סבירה - שלט שמייצר מים נקיים הוא שירות מדהים לקהילה.

השלט בלימה. השורה התחתונה: גימיק נחמד שכנראה לא כדאי כלכלית השלט בלימה. השורה התחתונה: גימיק נחמד שכנראה לא כדאי כלכלית השלט בלימה. השורה התחתונה: גימיק נחמד שכנראה לא כדאי כלכלית

השלט מצויד במערכות שיכולות לייצר ולאחסן עד 100 ליטרים של מים נקיים ביום, לרבות סינון המים המיוצרים בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה. בשלושת החודשים הראשונים לפעילותו ייצר השלט אלפי ליטרים של מים לשימוש הציבור.

השאלה שלא קיבלה מענה בפרסומים על השלט בחו"ל היא אם מדובר בפתרון כדאי מבחינה כלכלית. ניתן להניח שלא, היות שמדובר במערכות יקרות, אף שבאוניברסיטה ציינו שהם מוכנים לבחון הקמה של שלטים נוספים ברחבי העיר. ניתן להניח כי השלט הצדיק את עלותו מבחינת הפרסום שקיבלה האוניברסיטה, אך ספק אם הכדאיות הזאת תהיה קיימת גם בשלטים הבאים.

תגיות