אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
yes השלימה את השלב הראשון בפרויקט מיחשוב אסטרטגי צילום: אלכס קולמויסקי

yes השלימה את השלב הראשון בפרויקט מיחשוב אסטרטגי

קבוצת יעל שותפה לפרויקט במסגרתו מעלה Yes לאויר בימים אלה אפליקציית מובייל אשר תתמשק למערכת ה-CRM שלה. עלות הפרויקט הינה כמיליון שקל

18.04.2013, 12:09 | כלכליסט

yes השלימה את השלב הראשון בפרויקט REVOLUTION – פרויקט מחשוב אסטרטגי, שהחל לפני כשנה. במסגרת הפרויקט פותחה על ידי צוות הפיתוח של yes , אפליקציה, אשר תשמש את אנשי מכירות של yes בתמיכה בתהליכי המכירה, באמצעות מכשירי הטאבלט שבידם.

קראו עוד בכלכליסט

האפליקציה תומכת בכל התהליכים בשטח, החל מקבלת הלידים לנייד, דרך אפשרות לנהל פגישות, יצירה, עדכון, ביטול, דיווח סטטוסים, הקמת הלקוח במערכות התפעוליות, תזמון מועד ההתקנה ודיוור המסמכים הרלוונטיים ללקוח.

הפרויקט התחיל לפני כשנה השלב הראשון הסתיים בימים אלה והשלב השני צפוי להסתיים בבסוף רבעון שני 2013.

אפליקציית המכירות של יס מתממשקת ישירות עם נציגי השרות במוקד, צילום: תומריקו אפליקציית המכירות של יס מתממשקת ישירות עם נציגי השרות במוקד | צילום: תומריקו אפליקציית המכירות של יס מתממשקת ישירות עם נציגי השרות במוקד, צילום: תומריקו

האפליקצייה הינה חלק מפרויקט אשר נועד ליצור חווית מכירה פרונטלית. במסגרת הפרויקט אנשי המכירות הנמצאים בשטח יהיו מקושרים לתהליכי המכירה, שכבר קיימים ומוטמעים במערכת ה-MegaCenter - מערכת CRM המשמשת כיום את מוקד המכירות הטלפוני של yes.

בשלב ב' של הפרויקט, שהחל בימים אלה והוא צפוי להסתיים בסוף רבעון שני 2013, תבוצע אינטגרציה בין מערכת ה- MegaCenter אל מערכת "עץ מוצר" של yes - אשר מנהלת את קטלוג המוצרים והשרותים של yes.

רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בחברת yes : הפרויקט אפשר לנו לתת לאנשי המכירות חווית מכירה מתקדמת. ב-yes קיימת חשיבות רבה לנושא שיתוף המידע בין אנשי המכירות בשטח ומוקד המכירות הממוקם במטה החברה. הסנכרון בין המערכות מאפשר לאנשי המכירות להיות מקושרים בזמן אמת למערכות התפעוליות."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות