אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל ארקיע: "הגיע הזמן למו"מ" צילום: דוד הכהן

מנכ"ל ארקיע: "הגיע הזמן למו"מ"

נשיאת בית הדין הארצי לעבודה מקיימת ישיבה סגורה בעניין, זאת בהמשך לעתירת התאחדות התעשיינים להפסקת השביתה; מנכ"ל ארקיע: השביתה גורמת נזקים כספיים

22.04.2013, 18:38 | מיקי פלד

יממה לאחר שהחלה השביתה בשלוש חברות התעופה הישראליות, נפערים סדקים ראשונים בינם לבין ההסתדרות. נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, נילי ארד, מקיימת עתה ישיבה סגורה בלשכתה בהמשך לעתירת התאחדות התעשיינים. אם משם לא תצא הסכמה שתאפשר את הפסקת השביתה יתקיים דיון באולם בית הדין בשעה 20:00.

בית הדין לעבודה צפוי ליצור מנגנון שיאפשר לצדדים הידברות בחסותו, ובכך לאפשר את הפסקת השביתה, בלי שההסתדרות תרגיש שהפסידה.

קראו עוד בכלכליסט

מחכים למטוס שלא יגיע, צילום: שאול גולן מחכים למטוס שלא יגיע | צילום: שאול גולן מחכים למטוס שלא יגיע, צילום: שאול גולן

כך, בעוד בהסתדרות משדרים באופן רשמי מסר של "הולכים עד הסוף", מנכ"ל אל על אליעזר שקדי אמר הבוקר כי

"אל על מכבדת את החלטת ממשלת ישראל בנוגע להסכם שמים פתוחים. אנו פנינו ופונים לממשלה על מנת שתפעל באופן מיידי להסדרת הנושאים השונים שיאפשרו תחרות הוגנת ושוויונית ובראשם השתתפות המדינה במלוא הוצאות הביטחון של חברות התעופה הישראליות".

מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, היה מפורש הרבה יותר ואמר כי "אנו פועלים במטרה להביא להידברות בין הצדדים שתביא לסיום השביתה". טפר קרא לשר התחבורה ישראל כץ וליו"ר ההסתדרות עופר עיני להתחיל לנהל משא ומתן דחוף. "השביתה הנמשכת גורמת לנזקים כלכליים למשק הישראלי בכלל, לציבור הנוסעים ולחברות התעופה הישראליות בפרט", כתב טפר במכתבו לצדדים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
איך יכול להיות שאי אפשר לקבל פיצוי/החזר כספי?
נגיד שאני מזמין מוצר כלשהוא, למשל מכונית מסוכנות, וביום שאני אמור לקבל אותה ההעובדים מחליטים לשבות כך שהחברה לא יכולה למסור לי אותה, אז זהו? הלך הכסף? הם חייבים לספק או זיכוי לטיסה במועד אחר יותר או להחזיר את הכסף. זה פשוט לא יאומן!
22.04.13