אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סקר: 75% מהעובדים במשרדי פרסום רואים בתפקידם מקפצה לשיווק צילום: יובל חן

סקר: 75% מהעובדים במשרדי פרסום רואים בתפקידם מקפצה לשיווק

36% מהמועמדים העידו כי העבודה במשרדי הפרסום דומה לעבודה במפעל. 23% מהמועמדים טענו כי הם חוששים להגיע לתקרת זכוכית שלא תאפשר להם להתקדם

25.04.2013, 08:37 | אורנה יפת
כ־75% מהעובדים המועסקים בענף הפרסום רואים בתפקיד שלהם תחנת מעבר בדרך לקריירה אחרת בענף השיווק — כך עולה מסקר חדש שערכה חברת קודקס שיווק, המתמחה בהשמת עובדים בתחום השיווק. המניעים שמציגים המועמדים בסקר למעבר מתחום הפרסום לתחום השיווק מגוונים: 36% מהמועמדים העידו כי העבודה במשרדי הפרסום דומה לעבודה במפעל. הם מתארים תנאי עבודה קשים, שכר נמוך, התמודדות עם דרישות תובעניות ועבודה סביב השעון לרבות בסופי שבוע וחגים ולכן מחפשים מפלט בענף השיווק.

מור-סיטבון: "הביטחון התעסוקתי בענף הפרסום מתערער", צילום: יובל חן מור-סיטבון: "הביטחון התעסוקתי בענף הפרסום מתערער" | צילום: יובל חן מור-סיטבון: "הביטחון התעסוקתי בענף הפרסום מתערער", צילום: יובל חן

23% מהמועמדים טענו כי הם חוששים להגיע לתקרת זכוכית בענף הפרסום, שלא תאפשר להם להתקדם לתפקידים בכירים. המועמדים טענו כי הם חוששים שאם יישארו זמן רב במשרד פרסום, הם יבזבזו זמן במקום לצבור ניסיון מקצועי לעמדות ניהוליות בכירות בעולם השיווק.

15% מהמועמדים מבקשים לעבור לתחום השיווק בשל הרצון לנהל לקוח מרכזי אחד, במקום ריבוי לקוחות במשרדי הפרסום.

"המעבר מענף הפרסום לענף השיווק הוא תהליך מוכר, אבל הוא התחדד בשנה החולפת", אומרת אלינור מור־סיטבון, מנכ"לית קודקס, "הביטחון התעסוקתי של האנשים בענף הפרסום התערער ויש להם רצון גדול יותר לעבור לארגונים גדולים. האיומים על מיתון קרב רק הגבירו את מגמה זו".

תגיות