אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תוצאות חלשות לגיוון: ירידה של 2.9% במכירות ל-40.6 מיליון דולר צילום: סיון פרג'

תוצאות חלשות לגיוון: ירידה של 2.9% במכירות ל-40.6 מיליון דולר

חומי שמיר, מנכ"ל החברה: "ההכנסות היו מתחת לציפיות עקב אי עמידה ביעדי המכירות באמריקה"

09.05.2013, 10:49 | שי סלינס

גיוון אימג'ינג, המפתחת גלולת אבחון למחלות מעיים (Pillcam SB), דיווחה היום (ה') על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2013 והציגה ירידה של 3% בהכנסות ל-40.6 מיליון דולר בעיקר בשל חולשה במכירות ביבשת אמריקה.

גיוון מכרה ברבעון הראשון כ-54.6 אלף גלולות PillCam SB - ירידה של 3% בהשוואה לרבעון הראשון של 2012.

ההכנסות מאמריקה ירדו, כאמור, ב-11% ל-23.9 מיליון דולר. ירידה זו קוזזה על ידי עלייה בהכנסות ההכנסות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה שגדלו ב-8% והסתכמו ב- 11.6 מיליון דולר. ההכנסות מאסיה גדלו ב-20% והסתכמו ב-5.1 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, גיוון רשמה רווח נקי של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 1.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012.

סך המזומנים ששימשו לפעילות שוטפת ברבעון הראשון הסתכם ב-2.2 מיליון דולר, בעוד שסך המזומנים, שווי מזומנים, השקעות לטווח קצר ואגרות חוב הסתכם ב-121.8 מיליון דולר.

חומי שמיר, צילום: סיון פרג חומי שמיר | צילום: סיון פרג' חומי שמיר, צילום: סיון פרג

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון התייחס לתוצאות החברה ואמר כי "אנחנו מעודדים מסך ההכנסות הגבוה עד כה ברבעון השני ומהתקדמות הדיונים עם הרשויות הרגולטוריות בארה"ב וביפן בנושא PillCam Colon2 ונשארים במסלול לעמידה בתחזית השנתית ל-2013 למכירות של בין 195 - 205 מיליון דולר".

"בעוד שהשגנו הכנסות שיא ברבעון הראשון באסיה, במזרח התיכון ובאפריקה, סך ההכנסות היו מתחת לציפיות עקב אי-עמידה ביעדי המכירות באמריקה", הוסיף שמיר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות