אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינטרלוד של יוני בלוך מגייסת עוד 16 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל צילום: יריב כץ

בלעדי לכלכליסט

אינטרלוד של יוני בלוך מגייסת עוד 16 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל

החברה שמפתחת סרטונים ופרסומות אינטראקטיביים השלימה גיוס של 18 מיליון דולר בשנתיים. את הגיוס הובילו הקרנות אינטל קפיטל ומרקר

20.05.2013, 07:08 | אסף גלעד

הסטארט-אפ אינטרלוד של האמן יוני בלוך יודיע בקרוב על גיוס של 16 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל. בסבב ישתתפו משקיעים חדשים נוספים כגון קרן Innovation Endeavors של יו"ר גוגל אריק שמידט, קרן NEA, אחת מקרנות ההון סיכון הגדולות בארה"ב, קרן מרקר של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין, ואליהם יצטרפו המשקיעים הקיימים בחברה, קרן סקויה ישראל.

ל"כלכליסט" נודע כי אינטל קפיטל, מובילת הסיבוב, תשקיע 6.5 מיליון דולר, קרן מרקר תשקיע 5 מיליון דולר, סקויה תשקיע 2.3 מיליון ואילו NEA תשקיע 2 מיליון דולר. Innovation Endeavors, המנוהלת בידי הישראלי דרור ברמן, תשקיע 400 אלף דולר בחברה, בנוסף למשקיעים פרטיים נוספים.

קראו עוד בכלכליסט

זהו סבב הגיוס השני של החברה לאחר שבשנת 2011 גייסה 3.2 מיליון דולר בהובלת סקויה ובהשתתפות המשקיע הסדרתי זוהר גילון והמשקיע הרוסי-אמריקאי סרגיי גרישין.

קרן מרקר של יובל שחר, לשעבר מנהל הפיתוח של סיסקו ישראל ואוהד פינקלשטיין, לשעבר שותף בקרן ונרוק, הפכה בשנה האחרונה למשקיעים בולטים בנוף הסטארטאפים בישראל. שני המשקיעים שותפים בקרן מרקר אותה גייסו לאחרונה, המנהלת את השקעותיהם הקודמות בחברות Compass, Taboola Qwilt, TayKey, ו- Extreme Reality.

 

גיוס מוצלח לסטארט-אפ של בלוך, צילום: יריב כץ גיוס מוצלח לסטארט-אפ של בלוך | צילום: יריב כץ גיוס מוצלח לסטארט-אפ של בלוך, צילום: יריב כץ

אינטרלוד של יוני בלוך הפכה לאחת מחברות הסטארט-אפ החמות ביותר בזירת הפרסום בדיגיטל מבין אתרי התוכן וגופי השידור. אינטרלוד מפתחת טכנולוגיה להפיכת סרטונים ופרסומות לאינטראקטיביים, ומאפשרת לצופה לבחור את התקדמותם מתוך כמה עלילות אפשריות. התוצרים נשלחים אל המחשב האישי של המשתמש או לטלפון הסלולרי, וניתנים להעלאה לדף הפייסבוק האישי או לחשבון הטוויטר החברה פיתחה נגן שאינו מצריך הורדת תוכנה או התקנות. לטענת מקורבים לחברה, זמן הצפייה הממוצע בסרטון של אינטרלוד גבוה פי 3 מאשר בסרטון רגיל.

הקשר בין אינטל לחברה החל כבר בשנה שעברה השתתפה אינטרלוד בקמפיין הפרסומי היקר ביותר של אינטל לשיווק מחשבי אולטרה-בוק. בלוך גם הפיק במסגרת אינטרלוד קליפ פרסומי עבור הסדרה ההוליוודית 'הנערה החדשה' של רשת פוקס. החברה הוקמה על ידי הזמר יוני בלוך, המשמש כמנכ"ל, טל זובלסקי וברק פלדמן, פעילה מניו יורק ומתל אביב ומעסיקה עשרה עובדים על פי מאגר IVC.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
מדהים איך אפשר לגייס מליוני דולרים לדבר כל כך איזוטרי, הציבור רוצה פרסומת איטרקאקטיבית? זהו שלא
רוב הציבור מחפש איפה ה-x לסגור את הפרסומת. האחרים מחפשים איך מגיעים מהפרסומת או הבאנר למידע רלוונטי להם. מי רוצה 5 סיומות של קליפ של ביונסה לנעלי אדידס? אף אחד. טכנולוגית זה נחמד ואני לא חושב שהם מחדשים שום דבר, לא יודע מה החברות השונות מצאו בזה אין ספק יוני בלוך בכל מקרה הופך לאומן המרויח ביותר בארץ מבלי שהוציא מוזיקה בכלל. שזה השאפו העיקרי, היכולת לגייס כסף לדבר הזה, לא יודע מה הוא אומר או שר להם, כנראה שהזמירות ערבות לאוזן המשקיעים. כמה מרויחה החברה, את זה לא אומרים.
שאפו בערבון מוגבל  |  21.05.13
29.
תגובה ל-17 - לא יודע מאיפה שלפת את זה
בלי להזכיר שמות אני עמוק בתחום ואחראי על אינטגרציות וידאו של כמה מהאתרים הגדולים ביותר בארץ בשנה האחרונה. התממשקות בין הפרסומות לנגן וידאו קיים זה פרויקט גדול ומורכב גם כשיש SDK וממש רחוק מחיבור פשוט כמו שתארת. וזה גם לא נכון שאין בפתרון של אינטרלוד טכנולוגיה, הם משתמשים בתקן וידאו מתקדם ויש להם בהחלט פתרון חכם. קצת פירגון לא יזיק.
מפרגן  |  21.05.13
לכל התגובות