אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מיקרוסופט תציע חלופה לליסינג: קטנועים חשמליים צילום: יותם פרום

מיקרוסופט תציע חלופה לליסינג: קטנועים חשמליים

במסגרת המהלך רכשה החברה קטנוע חשמלי ראשון מחברת BE ELECTRIC הישראלית, שישמש לביצוע פיילוט במרכז המו"פ של החברה בהרצליה

23.05.2013, 10:09 | תומר הדר

מיקרוסופט תחל בקרוב בפיילוט להחלפה של חלק מרכבי הליסינג של החברה בקטנועים חשמליים, כך נודע ל"כלכליסט".

במסגרת המהלך רכשה החברה קטנוע חשמלי ראשון מחברת BE ELECTRIC הישראלית, שישמש לביצוע פיילוט במרכז המו"פ של החברה בהרצליה. לדברי גורמים המקורבים לחברה, הקטנועים החשמליים יוצעו לכל עובד שיהיה מעוניין להחליף את מכונית הליסינג, או לסירוגין לבחור בקטנוע בנוסף למכונית הליסינג. עלותה המשוערת של עסקת הליסינג לקטנוע חשמלי היא כ-1,000 שקל בחודש, בעוד שעלותה של עסקת ליסינג למכונית משפחתית מדגמים נפוצים, כדוגמת מאזדה 3 או יונדאי i30 היא כ-2,500 עד 2,700 שקל בחודש.

יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, צילום: יותם פרום יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל | צילום: יותם פרום יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, צילום: יותם פרום

כיום, ספקית הליסינג הנוכחית של מיקרוסופט היא חברת אוויס. הקטנועים החשמליים שיוצעו לעובדים יהיו מן הדגם הבכיר של BE ELECTRIC, הספרינט 5000W, המסוגל להגיע למהירות מרבית של כ100 קמ"ש ולטווח של כ90 ק"מ בנסיעה בעיר.

בניגוד למכוניות, שנהגיהן צריכים לשלם מדי חודש שווי שימוש, הנקבע על פי 2.48% מערך הרכב, מחזיקי קטנועים חשמליים אינם מחויבים לשלם שווי שימוש. בחברת BE ELECTRIC סירבו להגיב לדברים. ממרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל נמסר: "המהלך נעשה מתוך רצון לעודד שימוש בכלי רכב ירוק בקרב העובדים ולהציע חלופה כזו במסגרת תוכנית הליסינג. המהלך התקבל בברכה על ידי העובדים וחלקם כבר בחנו את כלי הרכב החדש והביעו בו עניין".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות