אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הבובות החדשות של בראץ: "משדרות עצמאות, הישגיות ודומיננטיות"

הבובות החדשות של בראץ: "משדרות עצמאות, הישגיות ודומיננטיות"

אחרי הניצחון במאבק המשפטי משיקה MGA מחדש את בובת הבראץ, הפעם גבוהה ב־5 ס"מ. המותג יושק תחת הסלוגן: "תבטאי את הרצונות שלך"

26.05.2013, 09:03 | אורנה יפת

שנה וחצי לאחר שבית המשפט פסק לטובתה במשפט מול חברת מאטל, יצרנית בובת בארבי, על המותג בראץ, משיקה חברת MGA את מותג "בובת המריבה" מחדש.

קראו עוד בכלכליסט

בראץ עברה מתיחת פנים שתכלול בין היתר עיצוב חדש לדמויות שיהיו גבוהות ב־5 ס"מ, לוגו חדש ושפה גרפית חדשה למותג. בישראל יושקו בגדי ילדות, נעליים, מצעים, מטריות, מוצרי חזרה לבית הספר, מברשות שיניים ועוד מוצרים תחת המותג. קו המוצרים יושק תחת הסלוגן "תבטאי את הרצונות שלך".

בובות בראץ החדשות. צמחה לגובה בובות בראץ החדשות. צמחה לגובה בובות בראץ החדשות. צמחה לגובה

החברה מנסה להפוך את הבראציות לכמעט טייקון ממין נקבה וטוענת כי הן משדרות "עצמאות, הישגיות, דומיננטיות ותרומה לקהילה". לדברי מירי דליצקי, סמנכ"לית שיווק ומסחור סבן מותגים ישראל, שהנה בעלת זכויות המסחור של המותג בישראל, "במהלך 2013 תשקיע סבן מותגים קרוב ל־500 אלף שקל בשיווק, פרסום ויחסי ציבור למותג וכן בחשיפה של המותג במדיה". בראץ גם קיבלה סדרת טלוויזיה בכיכובה, שתכלול 54 פרקים. קהל היעד של המותג הוא בנות בגילי שבע עד עשר.

במאי 2011 חייב חבר מושבעים בקליפורניה את מאטל לפצות ב־88.4 מיליון דולר את חברת MGA על הנזקים שנגרמו לה בעקבות ההליך המשפטי, ולאחר שנקבע כי MGA לא גנבה את הרעיון לבובות בראץ ממאטל.

תגיות