אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יורוקום נכנסת לראשונה לקטגוריית המוצרים הלבנים

יורוקום נכנסת לראשונה לקטגוריית המוצרים הלבנים

החברה, שעד כה ייבאה בעיקר מסכי טלוויזיה דקים, טלפונים ומצלמות, תשיק בישראל תחת המותג פנסוניק מקררים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומוצרי חשמל קטנים

03.06.2013, 09:07 | אורנה יפת

מוצרי פנסוניק. "קיבלנו רוח גבית" מוצרי פנסוניק. "קיבלנו רוח גבית" מוצרי פנסוניק. "קיבלנו רוח גבית"

בעוד יבואני החשמל מתלוננים על השחיקה ברווחיות של מוצרי החשמל הלבנים, חברת יורוקום, יבואנית המותג פנסוניק, החליטה להיכנס לראשונה לקטגוריה. ל"כלכליסט" נודע כי החברה, שעד כה ייבאה בעיקר מסכי טלוויזיה דקים, טלפונים ומצלמות, תשיק בישראל תחת המותג פנסוניק היפני מקררים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומוצרי חשמל קטנים למטבח כגון טוסטר אובן, מיקרוגלים ומעבדי מזון.

מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, אומר כי "דווקא בתחום המסכים הדקים יש שחיקה ברווחיות שנובעת

מעודף ייצור עולמי ומהמשבר הכלכלי בארה"ב. במקררים ומכונות כביסה יש רווחיות יותר גבוהה מאשר במסכים. עם כל הבכיינות של היבואנים, יש יציבות בקו המוצרים הלבנים גם בישראל". תאגיד פנסוניק נמנע במשך שנים להכניס את קו המוצרים הלבנים שלו לישראל. "ישראל לא גדולה כמו סין או הודו, ולא כל הצרכנים פה יודעים שלפנסוניק יש קו מוצרים לבן שמשווק בעולם", מסביר אלמליח. "היה קשה לשכנע את התאגיד אבל לבסוף קיבלנו רוח גבית למהלך".

תגיות