אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ללין משקיעה מיליון שקל בקטגוריית המוצרים לתינוקות צילום: עמית שעל

ללין משקיעה מיליון שקל בקטגוריית המוצרים לתינוקות

איילת לוי פלד, מנכ"לית החברה: "הסדרה צפויה להוות 5% ממחזור המכירות של ללין". השקת המוצרים תלווה בקמפיין בהשקעה של חצי מיליון שקל שיעלה בעיתונות ובאינטרנט

09.06.2013, 15:39 | אורנה יפת
יצרניות מוצרי האווירה והסבונים ממשיכות לחפש מנועי צמיחה ולפזול לקטגוריות בהן משחקות חברות שמשווקות את מוצריהן ברשתות השיווק. חברת ללין, מקבוצת פוקס, ששיווקה עד כה בושם וסבון לתינוקות, החליטה להשקיע בכניסה מסיבית לקטגוריית מוצרי התינוקות.

אילת לוי פלד מנכ"ל ללין, צילום: אביב לוי אילת לוי פלד מנכ"ל ללין | צילום: אביב לוי אילת לוי פלד מנכ"ל ללין, צילום: אביב לוי

החברה השקיעה מיליון שקל בקטגוריית התינוקות ומיתגה אותה תחת השם Baby Lalini. ללין השיקה תחת תת המותג סדרת מוצרים הכוללת קרם גוף, שמן גוף, שמפו וג'ל רחצה אל דמע, שמן נבט חיטה, קרם החתלה ומוצרים משלימים כגון תיקים, חלוקים, ספוג לאמבט, בובות, נעליים לתינוקות ועוד.

לדברי איילת לוי פלד, מנכ"לית החברה, "בהחלט ללין כל הזמן מחפשת מנועי צמיחה, איך להגדיל את הפעילות ואת תמהיל המוצרים ואיך לפנות לקהלי יעד חדשים. זה חלק מההתפתחות של ללין. עד כה הייתה לנו סדרה מינורית ומצומצמת לתינוקות לכן שדרגנו את הסדרה, גם מבחינת הפורמולות וגם מבחינת המגוון של המוצרים".

לדבריה, "הסדרה צפויה להוות 5% ממחזור המכירות של ללין".

ללין איננה החברה היחידה שמחפשת מנועי צמיחה חדשים. בתחילת השנה הייתה זו בודי שופ שנכנסה פעם ראשונה לקטגוריה והשיקה סדרת מוצרים לתינוקות. מדובר בקטגוריה שמגלגלת בישראל כ-200 מיליון שקל בשנה ונשלטת ברשתות השיווק על ידי ד"ר פישר, ג'ונסון אנד ג'ונסון וחברת סנו. ברשת סופר פארם משווקת גם סדרת לייף שכוללת מגוון מוצרים לתינוקות. המתחרה הגדולה של ללין, חברת סבון, נכנסה דווקא לקטגוריית המוצרים לנערות ובכך בידלה את עצמה מהמתחרות.

ללין תשיק את הסדרה בליווי קמפיין בהשקעה של חצי מיליון שקל (המהווים חלק מההשקעה הכוללת במהלך) שיעלה בעיתונות ובאינטרנט ותתרום 5% מהרווח לעמותת "חיבוק ראשון".

תגיות