אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פז מעמיקה פעילות בתחום מכונות הקפה צילום: צביקה טישלר

פז מעמיקה פעילות בתחום מכונות הקפה

חברת הדלק משיקה את הדור הבא של מכונות הקפה הביתיות של חברת אלקטרולוקס. "היעד שלנו להגיע למכירות של 100 אלף מכונות"

10.06.2013, 15:31 | אורנה יפת

חברת הדלק פז מעמיקה פעילות בתחום מכונות הקפה הביתיות. בעוד בשופרסל ומגה הפעילות בתחום מכונות האספרסו הביתיות לא מתרוממת, פז תפסה את המקום השני בתחום לאחר חברת נספרסו. כעת היא מעמיקה את האחיזה של רשת חנויות הנוחות yellow בשוק שגלגל 200 מיליון שקל ב-2012 במכירות המכונות והקפסולות יחד (והכפיל את עצמו משנת 2011 - א"י).

קראו עוד בכלכליסט

החברה משיקה את הדור הבא של מכונות קפוצי'נו ביתיות של חברת אלקטרולוקס, עם מקציף אינטגרלי שהוא חלק בלתי נפרד מהמכונה, בסכום של 699 שקל. עד כה שווקו ברשת מכונות אספרסו ומכונות קפוצ'ינו עם מקציף חיצוני בלבד.

"היעד שלנו הוא להגיע למכירות של 100 אלף מכונות קפה", אמר מנכ"ל החברה יונה פוגל. "עד כה נמכרו 65 אלף מכונות קפה ביתיות ב-yellow. מחזור המכירות השנתי של yellow עמד בשנת 2012 על 640 מיליון שקל והשנה נחצה את קו ה-700 מיליון שקל".

יונה פוגל מנכ"ל פז, צילום: אוראל כהן יונה פוגל מנכ"ל פז | צילום: אוראל כהן יונה פוגל מנכ"ל פז, צילום: אוראל כהן

לדבריו, "בשליש הראשון של השנה נרשם גידול של 9% במכירות בחנויות זהות אל מול תקופה קודמת אשתקד. הרווח הגולמי של yellow עומד על 32%". בפז מבצעים מדי חודש 6.2 מיליון עסקאות - כאשר 4 מיליון עסקאות הן בדלק והיתר בחנויות yellow.

לפני שלוש שנים החלה חברת הדלק לקדם את נושא הקפה ב-yellow, כאשר בין היתר הקימה מתחמים של לוואצה כחנות בתוך חנות במרבית הסניפים (yellow מונה 237 חנויות - א"י), מה שהגדיל ב-50% את מכירות הקפה והביא לגידול של 100% במכירות המאפים. ב-yellow מדווחים על מכירה של 13 מיליון כוסות קפה בשנה (בחנויות ובבית) כאשר היעד הוא להגיע למכירות של 15 מיליון כוסות בשנת 2014.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות