אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
צומחים אבל פחות: עלייה של 14% במכירות פראדה ברבעון הראשון צילום: בלומברג

צומחים אבל פחות: עלייה של 14% במכירות פראדה ברבעון הראשון

הסתכמו ב-782 מיליון יורו. באיטליה המכירות של מותג היוקרה נפלו ב-7.9% ובאסיה זינקו ב-25%

11.06.2013, 15:45 | סוכנויות הידיעות
בית האופנה האיטלקי פראדה דיווח היום (ג') כי המכירות ברבעון הראשון טיפסו ב-14% ל-782.3 מיליון יורו (1.04 מיליארד דולר).

פראדה, שבבעלותה המותגים מיו מיו, Car Shoe ו- Church בנוסף למותג הנושא את שם החברה, דיווחה כי המכירות ללא ההשפעה של שערי החליפין עלו ב-15.2%. הרווח הנקי עלה ב-14% ל-138.2 מיליון יורו.

אף שמותג היוקרה ממשיך לשגשג, הצמיחה בהכנסות הואטה בצורה משמעותית בחודשים האחרונים, לעומת שנה שעברה. לשם השוואה, עבור תשעת החודשים הראשונים של שנה שעברה, החברה דיווחה על זינוק של 35% במכירות.

פראדה , צילום: בלומברג פראדה | צילום: בלומברג פראדה , צילום: בלומברג

עד לאחרונה, פראדה נחשבה לאחד ממותגי היוקרה הבודדים שלא נפגעו מההאטה בהוצאות הצרכנים על מוצרי יוקרה. פראדה והרמס הצרפתית המשיכו לשגשג גם לנוכח האטה ביקוש בייחוד מצד הקונים הסינים.

אולם נראה שכעת החברה נחלשת, בעיקר בשוק האיטלקי, שבו המכירות נפלו ב-7.9% ברבעון הראשון. לעומת זאת, ההכנסות בשוקי מפתח אחרים כמו ארצות הברית וסין נותרו יציבות. המכירות באזור אסיה – פסיפיק (לא כולל יפן) עלו ב-25%, ובאמריקה ב-23%.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות