אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בשבוע הבא: שימוע ליבואני המכוניות בנוגע לחוק רישוי רכב צילום: גו קוט

בשבוע הבא: שימוע ליבואני המכוניות בנוגע לחוק רישוי רכב

משרד התחבורה יקיים שימוע למספר גופים בהם איגוד השמאים ונציגיהם של יבואני הרכב. הצעת החוק כוללת שורה ארוכה של מגבלות על ענף הרכב והחלפים

17.06.2013, 18:13 | תומר הדר

אילוסטרציה, צילום: עמית שעל אילוסטרציה | צילום: עמית שעל אילוסטרציה, צילום: עמית שעל

בשבוע הבא יקיים משרד התחבורה שימועים למספר גופים בהם איגוד השמאים ונציגיהם של יבואני הרכב בנוגע לחוק רישוי רכב, כך נודע ל"כלכליסט".

הצעת החוק כוללת שורה ארוכה של מגבלות על ענף הרכב והחלפים. כך לדוגמה עולה מהצעת החוק כי יבואני רכב ישירים (כאלה שמייבאים מכוניות ישירות מיצרני הרכב) ידרשו להסכם למכירת הרכב בישראל "כפי שקבע השר", יספקו אחריות לרכב "כפי שקבע השר" ויתחייבו לתקן כל תקלת בטיחות סדרתית. הצעת החוק מגדירה גם רישיון רכב עקיף – רישיון לייבוא של רכב מסוכן של יצרן רכב ולא ישירות מיצרן הרכב.

ממשרד התחבורה נמסר: בשבוע הבא יעלו לדיון התייחסות של כל הגורמים הרלוונטיים בהם איגוד השמאים ואיגוד היבואנים.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
גם בכירים במשרדו של השר כץ מתנגדים לחוק שהוא מנסה להעביר. הם יודעים שזה יעשה רע
לענף, ללקוחות ובסוף הכל יפול עליהם. שר בא ושר הולך והם ישארו עם הזבל....... יש כל כך הרבה חורים (ענקיים) בהצעת החוק הזו שצריך לגנוז אותה או לשנות אותה מהיסוד. ויפה דקה (שעה) אחת קודם.
גדעוני , חיפה  |  19.06.13
4.
אל תחיו באשליות.
הנתונים שמפזרים יוזמי החוק החדש מופרכים לחלוטין. המחירים לא ירדו, אולי במאות ואלפי שקלים בודדים. אבל נאבד את האיכות של השירות והאפטר סייל של היבואנים הממוסדים. זה שווה? לדעתי לא! מה יקרה , למשל, במקרה של ריקול יצרן. מי יתן שירות למכוניות ביבוא המקביל? אם יכפו על היבואן הרשמי - מי ישלם זאת? היצרן מתחשבן עם היבואן רק על המכוניות שנקנו דרכו. מי יודיע לבעלי המכוניות על הריקול? מה יהיה אם רק מכוניות שבסדרה שיובאה ע"י היבואן המקביל יהיה ריקול? מי יטפל בזה והיכן?!
מוטורי  |  19.06.13
לכל התגובות