אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Cal שדרגה את מערכת ה-CRM - שווי העסקה: 28 מיליון שקל צילום: ישראל הדרי

בלעדי לכלכליסט

Cal שדרגה את מערכת ה-CRM - שווי העסקה: 28 מיליון שקל

מערכת ה-CRM החדשה מבוססת על Oracle siebel. לדברי החברה המערכת תאפשר ניהול לקוח הוליסטי ואספקת שירותים כגון שירות עצמי ו-Social CRM

25.06.2013, 13:01 | רפאל קאהאן
חברת כרטיסי האשראי Cal סיימה השבוע בהצלחה את שדרוג מערכת ה-CRM שלה, המבוססת על פלטפורמת Oracle siebel. מערכת זו, היא המערכת המרכזית באמצעותה מעניקים נציגי השירות והמכירה של Cal שירות בזמן אמת ללקוחותיה של החברה.

קראו עוד בכלכליסט

בפן הטכנולוגי, נחשב השדרוג שעברה Cal מגרסת Oracle siebel 6.1 ל- Oracle siebel 8.1.1.7 למורכב מאוד לאור העובדה שמבוצעת קפיצת מדרגה משמעותית (דילוג על גרסה 7) מבחינת המערכת. עלות הפרויקט הינה כ-28 מיליון שקל.

הטמעת ה-CRM תאפשר ניהול לקוחות הוליסטי והטמעת שירותים כגון שרות עצמי וממשקי סושיאל, צילום: shutterstock הטמעת ה-CRM תאפשר ניהול לקוחות הוליסטי והטמעת שירותים כגון שרות עצמי וממשקי סושיאל | צילום: shutterstock הטמעת ה-CRM תאפשר ניהול לקוחות הוליסטי והטמעת שירותים כגון שרות עצמי וממשקי סושיאל, צילום: shutterstock

הפרויקט נוהל על ידי Cal, תוך פיתוח משותף של צוות אנשי הטכנולוגיה בחברה בשיתוף עם חטיבת השדרוגים של Oracle Consulting. הבדיקות ופעילות ההדרכה וההטמעה בארגון בוצעו בשיתוף עם טאקט וג'ון ברייס מכללת הי-טק שהן חטיבות של חברת מטריקס.

דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת תשתית טכנולוגית תומכת המאפשרת הענקת שירות הוליסטי ללקוחותינו. מערכת CRM כפי שהשקנו השבוע הינה כלי מהותי לניהול קשרי לקוחות".

לדברי רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות ב-Cal: "שדרוג המערכת יאפשר לנו לתמוך בפתרונות שירות מתקדמים כמו self service ו-social CRM".

תגיות