צילום: ישראל הדרי
בלעדי לכלכליסט
Cal שדרגה את מערכת ה-CRM - שווי העסקה: 28 מיליון שקל
מערכת ה-CRM החדשה מבוססת על Oracle siebel. לדברי החברה המערכת תאפשר ניהול לקוח הוליסטי ואספקת שירותים כגון שירות עצמי ו-Social CRM
25.06.2013, 13:01 | רפאל קאהאן
חברת כרטיסי האשראי Cal סיימה השבוע בהצלחה את שדרוג מערכת ה-CRM שלה, המבוססת על פלטפורמת Oracle siebel. מערכת זו, היא המערכת המרכזית באמצעותה מעניקים נציגי השירות והמכירה של Cal שירות בזמן אמת ללקוחותיה של החברה.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
בפן הטכנולוגי, נחשב השדרוג שעברה Cal מגרסת Oracle siebel 6.1 ל- Oracle siebel 8.1.1.7 למורכב מאוד לאור העובדה שמבוצעת קפיצת מדרגה משמעותית (דילוג על גרסה 7) מבחינת המערכת. עלות הפרויקט הינה כ-28 מיליון שקל.
הפרויקט נוהל על ידי Cal, תוך פיתוח משותף של צוות אנשי הטכנולוגיה בחברה בשיתוף עם חטיבת השדרוגים של Oracle Consulting. הבדיקות ופעילות ההדרכה וההטמעה בארגון בוצעו בשיתוף עם טאקט וג'ון ברייס מכללת הי-טק שהן חטיבות של חברת מטריקס.דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת תשתית טכנולוגית תומכת המאפשרת הענקת שירות הוליסטי ללקוחותינו. מערכת CRM כפי שהשקנו השבוע הינה כלי מהותי לניהול קשרי לקוחות".
לדברי רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות ב-Cal: "שדרוג המערכת יאפשר לנו לתמוך בפתרונות שירות מתקדמים כמו self service ו-social CRM".
תגובה אחת לכתיבת תגובה