אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת הדיה זכתה בניהול המדיה הדיגיטלית של קופ"ח מכבי צילום: ישראל יוסף

קבוצת הדיה זכתה בניהול המדיה הדיגיטלית של קופ"ח מכבי

בפעילות הכוללת ובניית התשתית הדיגיטלית הושקעו כ-4 מיליון שקל. בסניפי הקופה ובתי המרקחת שלה הוצבו כ-500 מסכים שיציגו תכנים שיווקיים עם אופי בריאותי

25.06.2013, 17:39 | כלכליסט
קבוצת הדיה, המתמחה במיתוג ופרסום בנקודות המכירה, זכתה במכרז לניהול המדיה הדיגיטלית ומכירת זמן אוויר של קופת חולים מכבי שירותי בריאות. בפעילות הכוללת ובניית התשתית הדיגיטלית הושקעו כ-4 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער, צילום: עמית שעל מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער | צילום: עמית שעל מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער, צילום: עמית שעל

במסגרת הפעילות, בסניפי הקופה ובתי המרקחת שלה הוצבו כ-500 מסכים ברחבי הארץ שיציגו תכנים שיווקיים ופרסומיים, עם אופי בריאותי. בין השאר יוצגו תכנים בנושאים של עידוד תזונה נכונה, שיפור כושר גופני, טיפולים ייחודיים, לייף סטייל, קוסמטיקה, ויטמינים ותוספי תזונה, והמלצות הקשורות בבריאות הגוף והנפש. בין היתר יוצגו על המסכים קמפיינים של סטודיו C, רשת פרופורציה ושל חברות תרופות ומזון.

תגיות